خداحافظی احساسی مسی، هنگام جدایی از بارسلونا

پس از ۲۱ سال و بُردن شش توپ طلای اروپا و پیروزی و کسب ۳۴ جام معتبر، بلاخره لیونل مسی از بارسلونا جدا شد.

به گزارش بخش ورزشی تمدن، این اسطوره ۳۴ ساله آرژانتینی باشگاه بارسلونا که در سن ۱۷ سالگی در ماه اکتبر سال ۲۰۰۴ برای اولین بار برای بارسا به میدان رفت در این مدت برای این تیم ۶۷۲ گل در ۷۷۸ بازی به ثمر رساند و بارسلونا را در رسیدن به ۳۴ جام قهرمانی همراهی کرد.

بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه بارسا که سال گذشته زمزمه رفتنش از این تیم بر سر زبان‌ها افتاده بود، پس از تغییر هیئت مدیره باشگاه و قول همکاری مدیران جدید با وی در عوض کم کردن دستمزدش به نصف مقدار قرارداد ثبت شده، با قراردی جدید تا پایان ۲۰۲۶ موافقت کرد، اما؛ چندی پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به دلیل موانع مالی و ساختاری در لالیگا، مسی دیگر نمی‌تواند این باشگاه را همراهی کند.

و بدین ترتیب مرد شماره یک بارسلونا در مراسم جدایی از این باشگاه و هوادارانش با چشمانی اشک‌بار از این تیم خداحافظی کرد و گفت: “این پایان کار من با این باشگاه است و داستان جدیدی آغاز خواهد شد. بله، این یکی از سخت‌ترین لحظات من است. نمی‌خواهم این باشگاه را ترک کنم. این باشگاهی است که به آن عشق می‌ورزم و حالا لحظه‌ای را تجربه می‌کنم که انتظارش را نداشتم. پارسال می‌خواستم باشگاه را ترک کنم اما امسال دوست داشتم بمانم. برای همین خیلی ناراحتم.”

گفتنی است که پس از خداحافظی رسمی مسی با باشگاه بارسلونا، اکنون شایعه پیوستن وی به باشگاه پرستاره پاری‌سن‌ژرمن، خبر داغ دنیای مطبوعات ورزشی جهان به شمار می‌رود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *