لیگ قهرمانان اروپا| تساوی بارسلونا/ برتری چلسی، سویا و لیل

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه رقابت‌های شب نخست از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب (۲ قوس) شش بازی دیدنی انجام شد که در پایان، تیم‌ بارسلونا در خانه خود در مقابل حریفش بنفیکا به نتیجه تساوی رضایت داد و تیم‌های چلسی، سویا و لیل به پیروزی رسیدند.

در اولین بازی اروپایی تیم بارسلونا از گروه E با سرمربی‌گری ژاوی هرناندس، تساوی بدون گل، نتیجه رقابت این تیم در مقابل بنفیکای میهمان بود. بدین ترتیب کار کاتالان‌ها در هفته آخر این رقابت‌ها، زمانی که حریف بایرن با ۱۵ امتیاز خواهد بود و بنفیکا هم در خانه میزبان دیناموکیف است، سخت‌تر خواهد شد.

آتالانتا از گروه F رقابت‌ها نیز با تساوی ۳ بر ۳ در مقابل یانگ‌بویز متوقف شد. دووان زاپاتا در دقیقه ۱۰، خوزه پالومینو در دقیقه ۵۱ و لوئیس موریل در دقیقه ۸۸ برای آتالانتا و سیباچو در دقیقه ۳۹، وینسنت سیرو در دقیقه ۸۰ و سیلوان هفتی در دقیقه ۸۴ برای یانگ‌بویز گلزنی کردند و در نهایت این آتالانتاست که با ۶ امتیاز، پشت سر ویارئال ۷ امتیازی و بالاتر از یانگ‌بویز ۴ امتیازی در جدول بازی‌ها قرار گرفته است.

تیم فوتبال لیل فرانسه در گروه G به لطف تک گل دقیقه ۳۱ جاناتان دیوید موفق شد میهمان خود تیم سالزبورگ اتریش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در دیگر بازی این گروه میان سویا و ولفسبورگ در آندلس اسپانیا، سویا با نتیجه ۲ بر صفر میهمان آلمانی‌اش را شکست داد. جردن در دقیقه ۱۳ و رافا میر در دقیقه ۷+۹۰ گل‌های سویا را به ثمر رساندند. با این پیروزی سویا ۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

در گروه H نیز دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی با نتیجه ۴ بر صفر با گل‌های چابولا در دقیقه ۲۵، جیمز در دقیقه ۵۶، هادسون اودوی در دقیقه ۵۸ و تیمو ورنر در دقیقه ۵+۹۰ از سد یوونتوس گذشت و با کسب صدر جدول، راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

در بازی دیگر این گروه هم زنیت، در سوئد مقابل تیم مالمو با نتیجه یک ـ یک تساوی را پذیرفت. گل نخست این بازی را ریکس در دقیقه ۲۸ برای مالمو و در ادامه یاروسلاو راکیتسکی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. اکنون تیم‌های چلسی و یوونتوس هر دو با ۱۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و زنیت با چهار امتیاز تیم سوم جدول و مالموی یک امتیازی هم در قعر جدول ایستاده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *