برگزاری مراسم باشکوه جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه خاتم‌النبیین (ص) شعبه غزنی

از پنجمین و ششمین دور فراغت دانشجویان دانشگاه خاتم‌النبیین (ص) در ولایت غزنی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم باشکوه که پس از روی کار آمدن حکومت جدید در نوع خود بی‌سابقه است، بیش از سه هزار دانشجو اعم از پسر و دختر، با حضور پررنگ مسئولین حکومتی، جشن فراغت خویش را تجلیل کردند.  

مسئولین دانشگاه خاتم‌النبیین (ص) شعبه غزنی می‌گویند، تمامی دانشجویانی که سند فراغت‌شان را به دست آورده‌اند، در آینده از کادرهای خدمت‌گذار متخصص و متعهدی هستند که برای مردم، جامعه و کشورشان مصدر خدمت خواهند بود.

در همین حال مقام‌های حکومتی نیز می‌گویند، هیچ مخالفتی با تحصیل دختران و پسران در کشور وجود ندارد.

در این مراسم که دانشجویان، فرهنگیان و قلم به‌دستان حضور داشتند، نزدیک به ۴۰۰ دانشجو از مقطع لیسانس در رشته‌های حقوق و علوم سیاسی، اقتصاد و طب، فراغت‌شان را جشن گرفتند، اما خواست‌ این دانشجویان از حکومت، ایجاد زمینه کار و فعالیت برای خدمت به جامعه است.

مسئولین حکومتی نیز در این مراسم، با تاکید به اهمیت علم و دانش بر فراگیری علوم مختلف توسط جوانان و آینده‌سازان کشور تاکید ورزیده و جوانان را مدیران و آینده‌سازان کشور عنوان کردند.

با این حال پس از روی کارآمدن حکومت جدید در کشور، دانشگاه خاتم‌النبیین (ص) شعبه غزنی، اولین دانشگاهی بود که بدون هیچ محدودیتی فعالیت‌های آموزشی خود را از سر گرفت.

این دانشگاه با داشتن اساتید مجرب در سطح دکترا و کادرهای متخصص به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر در سطح کشور شناخته می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *