دیدار هیئت اعزامی شورای علمای شیعه با نمایندگان مناطق جرغی و برجگی ولسوالی ناهور ولایت غزنی

هیئت شورای علمای شیعه افغانستان در سفری به ولسوالی ناهور ولایت غزنی با مردم، متنفذین و علمای دینی مناطق جرغی و برجگی دیدار و گفتگو کردند.

هیات شورای علمای شیعه افغانستان در این دیدارها مشکلات باشندگان این مناطق را شنیده و به آنان اطمینان دادند که آنرا با مسئولین حکومت مرکزی شریک می‌سازند.

باشندگان مناطق جرغی و برجگی نیز ضمن استقبال از این اقدام، حمایت‌شان را از موضع اخیر شورای علمای شیعه در رابطه به‌رسمیت شناختن مذهب جعفری در حکومت جدید اعلان کردند.

سفر و دیدار هیات اعزامی شورای علمای شیعۀ افغانستان در مناطق جرغی و برجگی ولسوالی ناهور غزنی!

در آغاز، هیات اعزامی شورای علمای شیعه، هدف از سفرشان به این مناطق را به‌مردم توضیح داده و سپس از آنان خواستند که مشکلات، چالش‌ها و پیشنهادات شان را با هیات در میان بگذارند تا آنان به گوش مسئولین برسانند.

باشندگان مناطق جرغی و برجگی نیز با استقبال از سفر هیات اعزامی شورای علمای شیعه به این مناطق و توجه به مشکلات باشندگان این مناطق دور دست، از موضع این شورا در رابطه با به‌رسمیت شناختن مذهب جعفری و حفظ احوال شخصیۀ  اعلام حمایت کردند.

هیات شورای علمای شیعه درحالی به مناطق جرغی و برجگی ولسوالی ناهور غزنی سفر کرد‌ه‌اند که این هیات پیش از این، به ولایت‌های بامیان، دایکندی و غور نیز سفر کرده و مشکلات باشندگان این ولایات را مورد بررسی قرار داده تا برای حل این مشکلات اقدام شود. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *