انتقاد شدید رونالدو از پاسکال فره، در آستانه اهدای توپ طلا

به گزارش بخش ورزشی تمدن، پس از اظهارات جنجالی هفته گذشته پاسکال فره سردبیر نشریه فرانس فوتبال که ادعا کرده بود:” کریستیانو رونالدو تا زمانی که بیشتر از لیونل مسی توپ طلا ببرد، بازنشسته نخواهد شد”، اکنون در آستانه انتخاب مرد فوتبال جهان و اهدای توپ طلا با واکنش رونالدو روبرو شد.

سر دبیر فرانس فوتبال در گفت‌و‌گو با یک شبکه تلویزیونی گفته بود: “رونالدو فقط یک انگیزه دارد و آنهم این است که با تعداد توپ طلاهای بیشتری نسبت به مسی بازنشسته شود و من این را می‌دانم، چون خود او به من گفته است”.

اما رونالدو تا آغاز برگزاری مراسم معرفی بهترین بازیکن جهان از سوی این رسانه، برای جواب دادن به فره صبر کرد و در حالی که خودش در این مراسم حضور فیزیکی نداشت، در صفحه اینستاگرامش با رد ادعای فره نوشت: “نتیجه مراسم امروز توضیح خواهد داد که چرا پاسکال فره هفته گذشته این حرف‌ها را زد، وقتی که مدعی شد من به او گفته‌ام تنها انگیزه‌ام این است که با توپ طلاهای بیشتر نسبت به لیونل مسی بازنشته شوم. پاسکال فره دروغ گفت. او از نام من برای انداختن نام خودش بر سر زبان‌ها و تبلیغ برای نشریه‌ای که برایش کار می‌کند، استفاده کرد. اینکه فرد مسئول اهدای چنین جایزه معتبری اینگونه دروغ می‌گوید، غیرقابل قبول و یک نوع بی‌احترامی مطلق نسبت به کسی است که همیشه برای فرانس فوتبال و توپ طلا احترام قائل بوده است. او اما امروز یک دروغ دیگر هم گفت، وقتی که غیبت مرا در این مراسم به قرنطینه‌ای که وجود خارجی ندارد، ربط داد”.

 رونالدو ادامه داد: “من همیشه بر اساس روحیه ورزشکاری و بازی جوانمردانه‌ای که سرلوحه حرفه بازیگری‌ام از ابتدا تا به امروز بوده است، به آنهایی که برنده توپ طلا شده‌اند تبریک گفته‌ام و این کار را هم می‌‌کنم، چون هرگز با هیچ کسی دشمنی نداشته‌ام. من همیشه به دنبال موفقیت خودم و باشگاهی که برای آن بازی کرده‌ام، بوده‌ام. من همیشه برای دل خودم و برای آنهایی که دوستم دارند پیروز می‌شوم، نه اینکه آنهایی که مقابلم هستند را شکست دهم. بزرگترین انگیزه حرفه‌ام هم کسب عناوین قهرمانی در رده‌های ملی و بین‌المللی برای باشگاه‌هایی که در آنها بازی کرده‌ام و برای تیم ملی کشورم بوده است. بزرگترین انگیزه حرفه من تبدیل شدن به یک الگو برای تمام آنهایی است که می‌‌خواهند یک فوتبالیست حرفه‌ای شوند یا شده‌اند. بزرگترین هدف حرف من طلاکوب کردن نامم در تاریخ فوتبال است. در انتها می‌‌خواهم بگویم که تنها چیزی که روی آن تمرکز دارم، بازی بعدی منچستریونایتد و همه آن چیزهایی است که در کنار هم با هم‌تیمی‌هایم و با هواداران‌مان هنوز می‌توانیم در این فصل کسب کنیم. بقیه چیزها؟ بقیه چیزها فقط بقیه چیزها هستند”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *