آگوئرو برای همیشه از دنیای فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی بارسلونا به دلیل شرایط صحی، امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 وی که تابستان امسال و در جریان جنجال‌های لیونل مسی با باشگاه بارسونا از منچسترسیتی به مقصد بارسا نقل مکان کرده بود، زمانی وارد بارسلونا شد که مسی به دلیل اختلافات مالی قصد پاری سن ژرمن کرده و راهی این تیم شد.

آگوئرو پس از اولین مصدومیت و دوری ۲ ماهه از میادین فوتبال و بازگشت دوباره، در بازی مقابل آلاوس در اواسط نیمه نخست بازی دچار عارضه قلبی شد و زمین را به مقصد شفاخانه ترک کرد.

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی در مورد بودن و یا نبودن این بازیکن با شرایط فعلی در باشگاه بارسلونا و حتی دنیای فوتبال بلاخره روز گذشته این باشگاه تایید کرد که این بازیکن قصد خداحافظی دارد.

نشست خبری خداحافظی این بازیکن امروز برگزار شد، جایی که خوان لاپورتا رئیس بارسا، پپ گواردیولا سرمربی سیتی و بازیکنان این تیم، به همراه تیکی بگریستین مدیر ورزشی باشگاه حضور داشتند.

ستاره ۳۴ ساله آرژانتینی بارسلونا امسال در ۱۶۵ دقیقه حضور در میادین فوتبال موفق به زدن یک گل در ال‌کلاسیکو در برابر رئال شد که شاید این آخرین گل او در بازی‌های رسمی فوتبال باشد.

او قبل از سخنرانی کوتاه خود در این نشست با چشمانی اشکبار شروع به صحبت کرد و گفت: “حالا آسوده خاطرم و عجله‌ای هم ندارم. نمی‌توانم بگویم دوست دارم مردم مرا چگونه به یاد بیاورند. ترجیح می‌دهم خودشان تشخیص بدهند چه نمره‌ای به دوران فوتبالم بدهند و اینکه تا چه اندازه لیاقت و شایستگی داشتم.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *