سری A ایتالیا| اینتر با ۵ گل سالرنیتانا را مغلوب کرد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، هفته هجدهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا جمعه شب (۲۶ قوس) با انجام دو دیدار آغاز شد که در آن، اینتر صدرنشین از سد قعرنشین گروه، تیم سالرنیتانا گذشت و لاتزیو هم جنوا را شکست داد.

در یکی از دیدارهای روز اول از هفته هجدهم، اینتر که اکنون صدرنشین قدرتمند این گروه به شمار می‌رود در یک بازی نسبتاً ساده حریف قعر جدولی خود، سالرنیتانا را با نتیجه پر گل ۵ بر صفر شکست داد.

ایوان پریشیچ در دقیقه ۱۱، دنزل دومفریس در دقیقه ۳۳، الکسیس سانچس در دقیقه ۵۲، لائوتارو مارتینس در دقیقه ۷۷ و روبرتو گالیاردینی در دقیقه ۸۷ گل‌های نراتزوری را به ثمر رساندند.

اینتر اکنون با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد جایی که همچنان از میلان رده دومی ۴ امتیاز پیش است و نیم فصل نخست را با صدرنشینی مطلق به پایان خواهد برد. سالرنتینانا نیز با ۸ امتیاز همچنان در انتهای جدول جای خوش کرده است.

در دیدار ماقبل این بازی هم تیم لاتزیو حریف خود جنوا را با نتیجه ۳ بر یک از پیش روی برداشت.

پدرو رودریگس در دقیقه ۳۶، فرانچسکو آچربی در دقیقه ۷۵ و ماتیا زاکانی در دقیقه ۸۱ برای لاتزیو و فیلیپو مالگونی در دقیقه ۸۶، یکی از گل‌های خورده را برای جنوا جبران کرد.

بدین ترتیب لاتزیو با ۲۸ امتیاز جایگاه هشتم جدول را تصاحب و جنوا نیز با قبول چهاردهمین شکست فصلش در رده نوزدهم جدول ایستاد.

ادامه رقابت‌ها در هفته هجدهم به شرح زیر است:

شنبه ۲۷ قوس

آتالانتا – رُم، ساعت ۱۸:۳۰

بولونیا – یوونتوس، ساعت ۲۳:۳۰

کالیاری – اودینزه، ساعت ۰۰:۱۵

یکشنبه ۲۸ قوس

فیورنتینا – ساسولو، ساعت ۱۶

اسپتزیا – امپولی، ساعت ۱۸:۳۰

سامپدوریا – ونتزیا، ساعت ۲۱:۳۰

تورینو – هلاس ورونا، ساعت ۲۱:۳۰

میلان – ناپولی، ساعت ۰۰:۱۵

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *