ثبت‌نام آنلاین پاسپورت در کابل، راه‌حل جلوگیری از ازدحام مردم

ریاست عمومی پاسپورت وزارت داخله روز گذشته اعلام کرد که برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در پشت دروازه این ریاست، از این پس ورق‌های کاغذی مدار اعتبار نخواهد بود و همشهریان برای اخذ پاسپورت بصورت آنلاین ثبت نام کنند.

این درحالی است که این ریاست به تازگی و بعد از چند ماه تعطیلی به خاطر خرابی دستگاه‌های بایومتریک در این وزارت، دوباره روند توزیع پاسپورت را از سر گرفته بود.

عالم گل حقانی، رییس ریاست پاسپورت ناوقت روز جمعه (۳ قوس) با تایید این خبر افزود که وب‌سایت این ریاست هم اکنون فعال است و مراجعه کنندگان می‌توانند برای ثبت نام به این وب‌سایت مراجعه کنند، او علت این تصمیم را جلوگیری از ازدحام و شلوغی در پشت دروازه‌های این ریاست عنوان کرد و اضافه کرد از این پس ورقه‌های عریضه کاغذی و درخواست‌های سفارشی پذیرفته نخواهد شد.

با این حال مردم از غیر فعال بودن وب‌سایت این وزارت گلایه داشته و می‌گویند که ساعت‌ها منتظر باز شدن وب‌سایت بوده و در مدت زمان کوتاهی با پیام تکمیل شده ظرفیت ثبت‌نام مواجه شده‌اند.

تعدادی از هموطنان که صبح امروز بصورت حضوری به این ریاست مراجعه کرده بودند از بسته شدن این ریاست به مدت سه روز، خبر داده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *