سری A ایتالیا| میلان با نتیجه ۲ بر یک از اسپتزیا شکست خورد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، دوشنبه شب (۲۷ جدی) در انتهای دو بازی همزمان تیم میلان شکست خورد و تیم ناپولی با شادی زمین بازی را ترک کرد.

در رقابت نخست، تیم میلان بازی تقریبا برده را با گلی که در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم دریافت کرد، با نتیجه ۲ بر یک به مهمان رده شانزدهمی خود، اسپتزیا باخت.

رافائل لیائو در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه اول برای میلان و در ادامه کوین آگودلو در دقیقه ۶۴ و امانوئل گیاسی در دقیقه ۶+۹۰ برای اسپتزیا گلزنی کردند.

در این بازی مارکو سِرا قاضی میدان گل دوم روسونری که در لحظات آخر و قبل از گل اسپتزیا توسط جونیور مسیاس وارد دروازه حریف شده بود را به اشتباه مردود اعلام کرد و ناخواسته باعث تغییر روند بازی به سود اسپتزیا شد. اگرچه وی در پایان بازی از تیم میلان عذرخواهی کرد، اما؛ کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا، محرومیت طولانی مدت را برای این داور در نظر گرفته‌اند.  

روسونری با قبول چهارمین شکست فصل و داشتن ۴۸ امتیاز نتوانست صدرنشینی جدول را از رقیب همشهری خود یعنی اینتر بگیرد و بدین ترتیب در جایگاه دوم قرار گرفت. اسپتزیا هم با کسب این پیروزی به رده چهاردهم جدول سری آ صعود کرد.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیا

نتایج دیگر بازی‌های شب گذشته به شرح زیر است:

ناپولی  2 ـ ۰  بولونیا  (بازی همزمان)

فیورنتینا  6 ـ ۰ جنوا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *