افغانستان نایب قهرمان فوتسال زیر ۱۹ سال مرکز آسیا شد

شادی بازیکنان تیم ملی کشورمان پس از به ثمر رساندن گل در مقابل اوزبیکستان

در پایان رقابت‌های جام فوتسال زیر ۱۹ سال مرکز آسیا، به میزبانی بیشکک قرقیزستان، تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی ۳ بر یک، نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

آخرین دیدار ملی‌پوشان افغانستان در این رقابت‌ها، روز گذشته پنج‌شنبه (۲۸ دلو) در مقابل تیم اوزبیکستان برگزار شد که این بازی با نتیجه پرگل ۸ بر یک به سود تیم ملی کشورمان خاتمه یافت.   

روز گذشته تیم ایران نیز با شکست قرقیزستان و کسب چهار پیروزی در این بازی‌ها با ۱۲ امتیاز، جایگاه قهرمانی خود را تثبیت کرد.

سید‌داوود مرتضوی، رئیس فدراسیون فوتسال افغانستان ضمن تقدیر از تلاش تمامی عوامل تیم ملی زیر ۱۹ سال کشور، گفت: که با وجود مشکلات اقتصادی و دشواری‌های اخیر، اعضای تیم پس از گذراندن یک دوره کوتاه مدت در یک کمپ فشرده تمرینی تحت نظر سرمربی خود، محمود سیدی راهی این رقابت‌ها شدند و در مجموع نتایج خوبی را نیز کسب کردند. وی همچنین اضافه کرد که با وجود بررسی تیم اوزبیکستان، اما؛ “انتظار همچو نتیجۀ پر گولی را نداشتند”.

جدول نهایی نتایج رقابت‌های جام فوتسال زیر ۱۹ سال مرکز آسیا

تیم ملی فوتسال افغانستان با وجود باخت ۱۰ بر ۳ در اولین بازی خود در مقابل تیم ایران، در دیگر بازی‌های خود در مقابل تیم‌های تاجیکستان، قرقیزستان و اوزبیکستان خوش درخشید و مقام دوم این رقابت‌ها را در میان تیم‌های اشتراک کننده از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه این جام، روز شنبه (۳۰ دلو) در شهر بیشکک، پایتخت قرقیزستان برگزار خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *