کابل – توزیع کمک به خانواده‌های نیازمند از سوی تیم تعاون و انفاق تلویزیون تمدن

دور دیگر از توزیع کمک‌های تیم تعاون و انفاق تلویزیون تمدن، در این دور به بیش از ۱۰۰ خانواده نیازمند بسته‌های کمکی مواد خوراکی توزیع شد. این بسته‌های کمکی شامل شش قلم مواد خوراکی است. مسئولان این تیم کمک‌رسان می‌گویند، وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم نگران کننده است و نیازمند کمک‌های بشری می باشند.

این خانواده‌ها پس از بررسی‌ها و ارزیابی تیم تعاون و انفاق تلویزیون تمدن برای دریافت کمک انتخاب شده اند. خانواده‌هایی که به گفته همکاران تیم تعاون و انفاق، برخی از آنها نانی برای خوردن نداشتند. با تغییر رژیم و سقوط بازار کار، دسترخوان مردم هم کوچک شد. دریافت کنندگان این بسته کمکی می‌گویند، در وضعیت بد اقتصادی به بسر می‌برند. آنان از حکومت و نهادهای کمک‌رسان می خواهند دست نیازمندان را در شرایط کنونی بگیرند. به گفته آنان نهادهای امداد رسان نگذارند که بحران اقتصادی بیشتر از این گلو نیازمندان را بفشارد.

با این همه از آغاز فعالیت تیم تعاون و انفاق تلویزیون تمدن تاکنون اعضای این تیم به حدود ۲ هزارو ۷۰۰ خانواده بسته های کمکی مواد خوراکی و سوختی توزیع کرده اند. کمک‌هایی که بخشی آن از سوی نیکوکاران داخلی و بخشی آن از سوی خیرین خارجی تمویل شده است. این کمک ها درحالی به نیازمندان توزیع می‌شود که براساس آمارهای جهانی ۲۳ تن در افغانستان با گرسنگی شدید مواجه اند. هرچند این کمک‌ها می‌تواند برای چند هفته شکم نیازمندان را سیر کند اما فقر و گرسنگی استخوان مردم را خورد می‌کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *