هشدار ایران به رژیم اسرائیل؛ کوچکترین خطا پاسخ کوبنده دارد

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران می‌گوید، رژیم اسرائیل به‌دنبال عادی سازی روابط با برخی کشورهای منطقه است اما بداند که کوچکترین تحرک آنان علیه ایران از چشم نیروهای امنیتی ایران پنهان نمی‌ماند.

رئیسی که درمراسم رژه روز سرباز در تهران صحبت می‌کرد به اسرائیل هشدار داد که اگر کوچکترین خطای از این رژیم سر بزند مرکز رژیم صهیونیست‌ها را هدف قرار خواهد داد.

این درحالیست که اخیرا تنش‌ها میان رژیم اسرائیل و مسلمانان فلسطینی در بیت المقدس و دیگر نقاط فلسطین نیز شدت گرفته است.

او در این مراسم از قدرت بالای نظامیان کشورش یاد آوری کرد. گفت، قدرت سربازان ایران برای دوست داران ایران پیام امید و برای دشمنان ایستادگی و بازدارندگی است.

مخاطب اصلی سخنان رئیس جمهور ایران اما رژیم اسرائیل است، رژیمی که اخیرا بار دیگر روابطش با جمهوری اسلامی ایران به تیرگی گراییده است.

رئیسی می‌گوید، صهیونیست‌ها به دنبال عادی سازی روابط با برخی کشورهای منطقه است ولی بداند که هیچ حرکت ضد ایرانی آنان از چشم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران مخفی نمی‌ماند.

هرچند روابط ایران و رژیم اسرائیل سال‌هاست که بر سر اشغال مناطقی در فلسطین از سوی اسرائیلی‌ها پرتنش است اما این تنش ها در این روزها بار دیگر افزایش یافته.

همین جمعه گذشته نیروهای رژیم اسرائیل بر نمازگزاران در مسجد الاقصی یورش بردند که در آن بیش از ۳۰۰ فلسطینی زخم برداشتند.

ابراهیم رئیسی خطاب به رژیم اسرائیل گفت، در برابر ایران به پیروزی نخواهد رسید او گفت این رژیم از شکست امریکا در برابر ایران بیآموزد.

این درحالیست که همین یک ماه پیش منطقه‌ای در اربیل عراق هدف موشک های ایران قرار گرفت و پس از آن ایران اعلام کرد، که یک پایگاه جاسوسی اسرائیل را در این منطقه هدف قرار داده و نابود کرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *