تهران – تجلیل از سی‌وسومین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)

گرامی‌داشت از سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شخصیتی که توانست با حرکت انقلابی خود به جهان اسلام این پیام را مخابره کند که می‌توان در مقابل نظام‌های سلطه و غیر دینی قیام نموده و حکومت‌های اسلامی را ایجاد نمود.

در مراسم روز شنبه که در مرقد رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران برگزار شده بود، آیت‌الله خامنه‌ای شرکت نموده و به ابعاد شخصیتی امام راحل پرداخت. رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی از نادر شخصیت‌های بود که از ویژگی‌های شخصیتی برجسته و قابل تاملی برخوردار بودند.

آیت‌الله خامنه‌ای ادامه داد، امام خمینی انقلاب‌گری بود که با درک درست اوضاع و شرایط، دست به انقلاب زده و حرکت‌های مردمی را به صورت مناسب و پیروزمندانه آن به ثمر نشاند.

رهبر جمهوری اسلامی ایران در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به تحولات اخیر و پروپاگندای رسانه‌های غربی گفت: غرب همواره در محاسباتش در برابر انقلاب اسلامی ایران دچار اشتباه بوده و هرگز به هدف خود دست نخواهد یافت.

آیت‌الله خامنه‌ای از مردم و مسئولان ایران خواست نگذارند دشمنان انقلاب این دستاورد بزرگ امام خمینی را تضعیف کند. وی تاکید کرد، اجازه ندهید یاد امام خمینی در جامعه کمرنگ شده و ارزشهای انقلاب اسلامی به حاشیه برود. او با اشاره به برنامه‌های مختلف ضد انقلابی افزود: به مردم مسلمان ایران اعتماد کرده و فریب دروغ‌ و نیرنگ دشمنان انقلاب را نخورید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *