فرازهای از بیانیه والی بامیان در مورد تحولات اخیر در ولسوالی بلخاب ولایت سرپل

 والی بامیان در واکنش به تحولات اخیر در ولسوالی بلخاب ولایت بامیان بیانیه‌ای را منتشر کرده که توجه شما را به بخش‌های از آن جلب می‌کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزتمند و آگاه ولایت بامیان و سایر ولایات آگاه باشند که تحت تاثیر تبلیغات نادرست و اینگونه جوسازی‌ به دور از واقعیت قرار نگیرند، که گویا میان حکومت ا.ا و مولوی مهدی مجاهد تنش ایجاد شده و به همین سبب حکومت برای دستگیری وی نیروهای امنیتی را از چندین ولایت به ولسوالی بلخاب اعزام نموده است.

 این شایعات از ریشه بی‌اساس بوده و از سوی رسانه‌های منافق و عاملین دشمنان اسلام و وحدت و برادری مردم افغانستان در شبکه‌های اجتماعی سازماندهی شده است، تا حساسیت قومی را بیشتر نموده و میان اقوام با هم برادر افغانستان تنش و اختلاف ایجاد کنند.

مردم صلح دوست و وحدت‌خواه مناطق مرکزی باید هوشیار باشند و به دام توطئه گران بیرونی و داخلی نیفتند و شکار تبلیغات کذب، بی‌اساس و منافقانه رسانه‌های مزدور و شبکه‌های اجتماعی وابسته نشوند.

این درحالی است که مولوی مهدی مجاهد به‌عنوان یکی از فرماندهان و مجاهدین با نام ا.ا متعهد به پیروی از حکومت ا.ا، تداوم ارتباطات و حفظ امنیت و مصالح ملی کشور می‌باشد.

عبدالله سرحدی، مقام ولایت بامیان در سفر اخیرش که به ولسوالی بلخاب داشتند با مولوی مهدی مجاهد یکی از فرماندهان حکومت ا‌.ا نیز دیدار کردند و در آنجا مولوی مهدی مجاهد اطمینان داد: که در حفظ ارزش‌های ملی، تامین امنیت، دفاع از مردم در برابر دشمنان مشترک و کوردلان، متعهد می‌باشد.

قابل یاد آوری است که والی بامیان به تاسی از هدایت حکومت مرکزی به صورت مرتب با مولوی مهدی مجاهد در تماس است. لذا هیچ‌گونه نگرانی برای مردم مناطق مرکزی افغانستان وجود ندارد و مولوی مهدی مجاهد نیز استوار‌تر و مصمم‌تر از گذشته متعهد بر خدمت گزاری صادقانه و مجاهدانه در نظام اسلامی افغانستان می‌باشد.

بااحترام

مقام ولایت بامیان

شنبه۱۸ ذی‌القعده ۱۴۴۳ ه.ق

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *