حوزه علمیه خاتم‌النبیین (ص): تجلیل اولین سالگرد در گذشت الحاج حفیظ‌الله محسنی

اولین سالگرد در گذشت الحاج حفیظ‌‌‌الله محسنی؛ فرزند حضرت آیت‌الله العظمی محسنی (ره) در حوزه علمیه خاتم‌النبیین (ص) مراسمی که با ختم قرآن کریم و یادبود از این چهره سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با حضور علما، چهره‌های سیاسی، اساتید دانشگاه، سران احزاب و مردم متدین کشور برگزار گردید.

شرکت کنندگان، الحاج حفیظ‌الله محسنی را شخصیت متدین، بی آلایش و خدومی خواندند که در طول عمرش خدمات ارزشمندی را برای مردم انجام داده و خاطرات نیکی را به یادگار گذاشته است.

در این مراسم گفته شد، الحاج حفیظ‌الله محسنی با تاسی از خط و مش معلم افغانستان، حضرت آیت‌الله العظمی محسنی(ره) تلاش نمود تا در طول فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی‌اش که در مناسب مختلف، انجام وظیفه نموده بود همواره رضایت خداوند و منافع مردم را سرلوحه اقداماتش قرار داده و در این راه موفق عمل کرد.

شماری دیگر از رفتار فردی و برخورد مناسب ایشان در جامعه یاد آوری کرده گفتند، آقای محسنی فردی بی آلایش و ساده زیستی بود که همواره تلاش می‌کرد تا با افراد سطح پایین جامعه روابط نیکو و صمیمانه‌ای را برقرار نماید.

به گفته شرکت کنندگان، الحاج حفیظ‌الله محسنی با راهنمایی و هدایات معلم افغانستان توانسته بود فعالیت‌های موثری را در زمینه‌های مختلف انجام دهد.

الحاج حفیظ‌الله محسنی؛ فرزند حضرت آیت‌الله العظمی محسنی و از چهره های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشورمان سال گذشته در چنین ایامی در گذشت، روحش شاد، یادش گرامی باد. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *