سید حسن نصرالله: حزب‌الله قادر است تمامی اهداف اسرائیلی را نابود کند

هشدار دبیرکل حزب الله لبنان به رژیم اسرائیل!

سید حسن نصرالله در تازه ترین اظهاراتش می گوید، اگر خواسته باشد می تواند تمامی اهدافی اسرائیلی را نابود کند.

درچند ماه اخیر تنش‌ها میان رژیم اسرائیل و مقاومت گران فلسطینی به ویژه حزب الله لبنان افزایش یافته است. در چنین وضعیتی برخی کارشناسان، رویارویی نظامی میان رژیم اسرائیل و مقاومت گران را هم بعید نمی‌دانند.

در این میان، سید حسن نصرالله که سالهاست موضع تندی ضد اسرائیلی دارد در سالروز تاسیس حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المیادین لبنان گفت، به تمامی اهداف اسرائیل دسترسی دارند و در صورت اقداماتی ازسوی این رژیم، می تواند آنان را نابود کند.

سید حسن نصرالله از پهپادهای یاد می کند که به گفته او قادر است عملیات سری را برخاک اسرائیل انجام دهد. بحث دیگر هم استخراج نفت وگاز لبنان از سوی صهیونیست‌هاست. دبیرکل حزب‌الله در این خصوص اما می گوید، اجازه این کار را به رژیم اسرائیل نمی‌دهد حتی اگر منجر به جنگ شود.

سید حسن نصرالله همچنین گفت، اگرجنگی آغازشود تنها منحصر به طرف اسرائیلی و لبنان باقی نخواهد ماند، بلکه طرف سومی هم دخیل خواهد شد، اما بگفته وی پایان رژیم اسرائیل نزدیک است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان درحالی این سخنان را مطرح می‌کند که هم اکنون جهان به طرف بی ثباتی سیاسی و یا بلوک بندی‌های جدید درحرکت است. در نهایت دیده شود که فرجام جهانی غرق در تنش‌ها، چه خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *