تاکید دبیرکل حزب‌الله لبنان بر ادامه مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل

سخنرانی سید حسن نصرالله به‌مناسبت ۴۰ سالگی تاسیس حزب‌الله در بیروت لبنان. سخنانی که مثل گذشته انقلابی و توام با هشدارهایی به رژیم غاصب اسرائیل است. رژیم که بر علاوه اشغال سرزمین‌های فلسطین دست ‌درازی‌های در لبنان هم دارد.

دبیرکل حزب‌الله می‌گوید، شاخ این رژیم در نبرد سال ۲۰۰۰ میلادی شکستانده شد زیرا به گفته او، این پیروزی به پروژه اسرائیل بزرگ پایان داد و ارتش شکست ناپذیر این رژیم را درهم شکست.

او همچنین بار دیگر به حمایت از فلسطین تاکید کرد و گفت، مسئله فلسطین جزء مسائل دینی و فرهنگی ماست و عقب نشینی در این مورد وجود ندارد.

حسن نصرالله با اشاره به بازگرداندن حقوق لبنانی‌ها از نزد غاصبین نیز گفت، راهبرد آینده حزب‌الله بازدارندگی برای حفاظت از سرزمین، مردم و دارایی لبنان است.

او همچنین تهدید رژیم اسرائیل را در مورد تعیین مرز دریایی بی ارزش خواند و می‌گوید، در این مورد در روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از صحبت‌هایش حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در ۴۰ سال گذشته را تاثیرگذار خواند و از رهبری جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

اینجا در تهران ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران هم می‌گوید، امام خمینی به حضور مردم در مقاومت باور داشت از همین رو در جنگ ۸ ساله  به مردم میدان دادند.

ازسوی‌هم، حسن نصرالله سوریه را جز محور مقاومت در برابر صهیونیست‌ها خوانده و گفت، در کنار سوریه قرار داشته و در آینده نیز قرار خواهد داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *