بیانیه حضرت آیت الله العظمی محسنی در باره شهدای کویته

بسم الله الرحمن الرحیم

مؤمین شریف و متدین کویته السلام علیکم و رحمت الله و برکاته! فاجعه المناک شهادت هشتاد و شش تن و زخمی شدن بیشتر از صد تن از مؤمنین شهر کویته و نیز شهادت مظلومانه صدها تن از مؤمنین و زائران عتبات عالیات که در طول چهار سال گذشته در شهر کویته و اطراف آن صورت گرفته است، قلب‌های مومنین جهان را سخت داغدار ساخته است. بالااخص حادثه روز پنجشنبه ،دهم جنوری در عملدار رود شهر کویته وجدان بین‌المللی را نیز از مظالم درندگان وحشی تکان داد.

مسلمانان جهان از عمق دل در این مصیبت با شما شریک هستند، خداوند متعال شهدای بزرگوار و مظلوم شما را با شهدای غزوات بدر، خیبر، احد و کربلا محشور فرموده و زخمی‌ها را هر چه زودتر شفا دهد و به فامیل‌ها و بازماندگان شهدا و فامیل‌های مجروحین این حادثه اجر مرحمت فرماید.

دشمنان خارجی که سفاکی و خونریزی بین مسلمانان را طراحی می‌کنند حتماً به غضب پروردگار متعال مبتلا خواهند شد و مزدوران بی‌اراده‌ی آنان در دنیا و آخرت روسیاه می‌گردند و چراغ کربلا روشن‌تر می‌ماند.

ما توفیقات زیادتر مجلس وحدت المسلمین را از خداوند متعال خواهانیم که در تکمیل مطالبات و به راه انداختن اعتراضات در سراسر پاکستان با بازماندگان شهدای کویته همراهی کردند.

آنچه مهم است این است که مواظب باشید دشمنان اسلام وحدت مسلمانان شیعه و سنی را تضعیف نکنند.

ان المومنون اخوه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *