تجلیل از روز قدس در کشورهای مختلف اسلامی

آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر جمهوری اسلامی ایران می گوید با ظهور جبهه‌ی مقاومت کار برای رژیم اسرائیل سخت شده و در آینده سخت تر خواهد شد. وی خاطر نشان کرد، رژیم اسرائیل و متحدانش سیاست های مبتنی بر فراموشی موضوع فلسطین در ذهنیت جوامع اسلامی را پیش گرفته که ملت های مسلمان هر گز اجازه این کار را نخوهد داد.

در همین حال سید حسن نصرالله رهبر جنبش حزب الله لبنان می گوید هیچ چالش و فتنه ای رژیم اسرائیل مانع مبارزه گروه های مقاومت شده نمی تواند و آنها تا آزادی بیت المقدس از مبارزه دست نمی کشند.

 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روزی که همصدای مسلمانان در دفاع از فلسطین، امید را بر دل شکسته فلسطینیان زنده می کند. این جا اما رهبر جمهوری اسلامی ایران در روز جهانی قدس می گوید رژیم اسرائیل و استکبار جهانی با عادی سازی روابط با برخی کشورهای اسلامی به دنبال کم رنگ کردن و حتی فراموشی موضوع فلسطین در ذهنیت جوامع اسلامی است، اما غیرت و هوشمندی ملت های مسلمان هرگز اجازه این کار را نخواهد داد. وی تاکید کرد، با ظهور جبهه مقاومت کار بر رژیم اسرائیل سخت شد و در آینده روزهای سختی تری در انتظار آنها است.

آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به نخبگان سیاسی و نظامی کشورهای اسلامی گفت، انتقال جنگ به پشت جبهه ی مقاومت یکی دیگر از سیاست های امریکا و رژیم اسرائیل است تا این جبهه را سرگرم کند.

از سوی هم رهبر حزب الله لبنان می گوید هیچ چالش و فتنه ای رژیم اسرائیل و متحدانش، مانع رسیدن اهداف گروه مقاومت نخواهد شد و آنها تا آزادی بیت المقدس مبارزه خواهد کرد. 

در این نشست بر اتحاد کشورهای اسلامی در مبارزه با رژیم اسرائیل تاکید شده. رهبر جنبش عصائب اهل الحق عراق می گوید باز پس گیری سرزمین های اشغالی پس از خروج کامل نیروهای امریکای از منطقه حتمی است. 

فلسطین سال ها است که در جنایت رژیم اسرائیل می سوزد و میلیون ها مسلمان از این سرزمین بیرون رانده شده است. با این همه رهبر جمهوری اسلامی ایران می گوید تنها راه حل بیرون رفت از بحران کنونی همه پرسی از تمام ادیان سرزمین فلسطین در مورد نظام سیاسی آن است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *