شناسایی ۴۱ مورد ابتلای جدید به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ واکسینه شدن بیش از ۷۱ هزار نفر در کشور

وزارت صحت عامه‌ی کشور امروز ‌‌یک‌شــنبه (۱۵ حمل) اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته، ۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور به ثبت رسیده است.

به این ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۷۱۷ نفر افزایش یافته است.

در همین مدت زمان، ۶۳ فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته‌ و شمار بهبودیافتگان این ویروس در کشور به ۵۱ هزار و ۸۶۵ نفر رسیده است.

همچنان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ مورد فوت ناشی از کرونا گزارش شده است و شمار جان باختگان ناشی از این ویروس به ۲ ‌هزار و ۵۰۸ نفر ثابت باقی مانده است.

در اعلامیه‌ای که امروز از سوی وزارت صحت به نشر رسیده آمده است که طی دو روز گذشته، ۱۰ هزار و ۷۰۵ نفر واکسین کرونا دریافت کرده‌اند.

این در حالی‌ست که بر طبق آمارها از  ابتدای روند تطبیق واکسین کرونا در کشور، ۷۱ هزار و ۵۵۸ نفر واکسین دریافت کرده‌اند که از این میان ۵۶ هزار و ۴۱۱ کارمند صحی، ۱۰ هزار و ۸۷۰ آموزگار، یک هزار و ۸۶۴ کارمند رسانه‌ای، ۴۲۳ زندانی و ۲۲۷ کارمند دولت بالاتر از ۱۸ سال، بوده‌اند.

از این میان مجموعاً به تعداد، ۱ هزار ۷۶۳ نفر که افراد بالاتر از ۵۰ سال، بی‌جا شدگان داخلی، کسانی که بیماری ضمنی دارند و بازگشت‌کنندگان از کشورهای دیگر، را شامل می‌شوند هم از دریافت کننده‌گان این واکسین  می‌باشند.

کرونا در جهان:

 131,507,374  مبتلایان

 2,861,601  جان باختگان

۱۰۵,۹۱۰,۸۳۳   بهبودیافتگان

رتبه‌بندی کشورها از لحاظ تعداد در مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا:

آمریکا با ۳۱,۳۸۳,۱۲۶ مبتلا و ۵۶۸,۵۱۳ قربانی

برازیل با ۱۲,۹۵۳,۵۹۷ مبتلا و ۳۳۰,۲۹۷ قربانی

هند با ۱۲,۴۸۵,۵۰۹ مبتلا و ۱۶۴,۶۵۵ قربانی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *