محکمه صحرایی مخالفین مسلح دو تن را به دار سپرد

مقام های امنیتی در ولایت فراه اعلام کرده اند که در دو رویداد جداگانه طالبان یک قاضی و مدیر امنیت ملی ولسوالی پشت کوه این ولایت را کشته و اجساد شان را به دار آویختند.

حمد غوث مالیار، قوماندان امنیه ولایت فراه گفت که طالبان مسلح در رویداد نخست مدیر پیشین امنیت ملی ولسوالی پشت کوه این ولایت را کشته و سپس حلق آویز کرده است
محمد غوث مالیار، قوماندان امنیه ولایت فراه گفت که طالبان مسلح در رویداد نخست مدیر پیشین امنیت ملی ولسوالی پشت کوه این ولایت را کشته و سپس حلق آویز کرده است.
آقای مالیار گفت: شب جمعه زمانی مدیر امنیت پیشین ولسوالی پشت کوه با یک محافظش زمانی که به سمت خانه اش در حرکت بودند، به دست طالبان افتاده و از سوی آنان کشته شده اند.
او افزود: طالبان مسلح زمانی که آنان را به قتل رسانید، اجساد شان را در روستای “دیوار سرخ” ولسوالی خاک سفید به دار آویخته اند.
از سویی هم او گفت که در رویداد دیگر قاضی شمس الدین نیز شب جمعه از سوی طالبان کشته و سپس به دار آویخته شده است.
مالیار افزود: این قاضی که در مقام فراه کار می کرد در اصل باشنده ولایت هرات بود که از سوی طالبان در منطقه “کنسک” ولسوالی بالابلوک توسط طالبان کشته شده است.
آقای مالیار گفت: این قاضی در حالی که شب گذشته از هرات به سمت شهر فراه در حال رفتن بوده، توسط طالبان شناسایی و از موتر بیرون آورده شده است.
او افزود که طالبان بعد از کشتن این قاضی جسد این فرد را هم در ولسوالی دیوار سرخ خاک سفید به دار آویخته است.
ولسوالی خاک سفید یکی از ناامن ترین ولسوالی های ولایت فراه است که در آن جرم های زیادی از جمله خرید و فروش انسان، اسلحه و موترهای مختلف صورت می گیرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *