سه معین بلند رتبه وزارت داخله ممنوع الخروج شد

به اساس حکم رییس جمهور، مجتبى پتنگ، جمیل جنبش و جمال ناصر صدیقى سه معین پیشین وزارت امور داخله، ممنوع الخروج اعلام گردیده و به سارنوالی معرفى شدند.
به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” این افراد،  درچوکات وزارت امور داخله،  به حیث معین هاى نظم عامه اجراى وظایف کرده اند و از این میان، مجتبى پتنگ یک دور نیز وزیر این وزارت بود.
این مقام های پیشین وزارت داخله متهم اند که، از کمپنى ها و شرکت هاى امنیتى، پنجاه هزار سلاح، مهمات، مخابره ها و وسایل دیگر نظامى را جمع آورى کرده اند؛ اما درحال حاضر از جملۀ سلاح و مهمات یاد شده ، هیچ یکى هم در دست نیست و همه مفقود شده اند.
با این حال، یک منبع، در وزارت داخله می گوید: افزون برآن، وظایف تمامى کارمندان بخش تدارکات معینیت محافظت عامۀ وزارت داخله نیز به اساس این حکم رئیس جمهور، تعلیق و غرض تعقیب عدلى به لوى  سارنوالی  معرفى شده اند.
دراین حکم پنج ماده اى رییس جمهور، آمده است که بخاطرتحقق اصلاحات لازم درعرصۀ تامینات بهتر براى پولیس ملى، شفافیت، حاکمیت قانون و جلوگیرى از فساد ادارى در مربوطات وزارت امور داخله؛ تمامى بست هاى شامل تشکیل معینیت تامیناتى وزارت داخله ملکى گردد.
بر بنیاد این حکم، کارمندانى که در ده سال گذشته در بخش تدارکات ایفاى وظیفه نموده اند، نیز  از وظایف شان برکنار شده اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *