چهار ورزشگاه جام‌جهانی در قطر، میزبان لیگ قهرمانان آسیا

به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر دوحه را به عنوان میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا انتخاب کرد. بر این اساس ۵ استادیوم ورزشی این کشور که چهار عدد آن برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ آماده شده است در اختیار میهمانان رقابت‌های این لیگ قرار می‌گیرد که این رقابت‌ها ادامه بازی‌های مرحله گروهی در منطقه غرب است و تا مرحله حذفی پیش خواهد رفت.

این روزنامه می‌نویسد: دوحه از ابتدا هم، تنها گزینه AFC بود که تمامی امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات را داشت.

فدراسیون فوتبال قطر در حالی درخواست میزبانی این رقابت‌ها را کرده بود که با یک پروژه‌ی کامل و استفاده از امکانات میزبانی جام جهانی به میدان آمد که به نوشته این نشریه تنها انتخاب مناسب برای برگزاری این بازی‌ها و برآورده شدن خواست‌های AFC است.

چهار ورزشگاه استاد الجنوب، استاد خلیفه، مدینه التعلیمیه و الریان که برای جام جهانی آماده شده‌اند و همچنین استادیوم جاسم بن حمد که همگی آنها مجهز به سیستم خنک کننده هستند برای این بازی‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

زمین تمرین اختصاصی برای هر ۱۶ تیم حاضر دراین رقابت‌ها و امکانات صحی کامل برای تست کرونا و مراقبت‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ورود بدون مشکل تیم‌ها به دوحه و محل اقامت مناسب هم از دیگر امکانات میزبان، برای این بازی‌ها می‌باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *