سری A ایتالیا| یوونتوس با باخت خانگی، قهرمان شد!

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه بازی‌های سی‌و‌هشتمین و آخرین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شنبه شب (۱۱ اسد) چهار بازی برگزار شد.

یوونتوس قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها در شهر تورین با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را به رم واگذار کرد.

کریستیانو رونالدو که در استراحت به سر می‌برد بزرگترین غایب این میدان بود و این بازی با رونمایی پیراهن جدید یووه برای فصل آینده همراه شد. گونسالو ایگواین در دقیقه ۵ یوونتوس را پیش انداخت، اما؛ در دقیقه ۲۳ نیکلا کالینیچ گل تساوی را زد و در نهایت با دو گل دیه‌گو پروتی، یکی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۴ و دیگری در دقیقه ۵۲، این تیم رم بود که میدان رقابت را پیروز‌مندانه ترک کرد و در رده پنجم قرار گرفت.

تیم فوتبال یوونتوس هفتمین شکست فصل را تجربه کرد و با توجه به برد اینتر در مقابل آتلانتا که بصورت همزمان و بیرون از خانه اینتر انجام شد، حالا اختلاف امتیاز بین دو تیم اول و دوم جدول در آخرین هفته رقابت‌ها به عدد یک رسید.

همزمان با این بازی دو تیم اینتر و آتلانتا به مصاف هم رفتند که با گل‌های دانیلو دی‌‌آمبرزیو در همان دقیقه اول و اشلی یانگ در دقیقه ۲۰ بازی برای یونتوس در خانه میزبانش آتلانتا به پیروزی رسید و یک گام به نایب قهرمانی این رقابت‌ها نزدیک‌تر شد.

در دیگر رقابت شب گذشته این ناپولی بود که در خانه خود ۳ بر یک مهمان‌ش لاتزیو را در هم کوبید. فابیان رویس در دقیقه ۹، لورنزو اینسینیه در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی و متئو پولیتانو در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های این بازی را برای ناپولی به ثمر رساندند.

تک گل لاتزیو را هم چیرو ایموبیله زد. او با ۳۶ گل زده در این فصل رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را که مربوط به گونسالو ایگواین در سال ۲۰۱۶ زده بود را تکرار کرد.

و در آخرین رقابت شب گذشته تیم میلان با نتیجه ۳ بر صفر مهمان خود کالیاری را شکست داد. در دقیقه ۱۰ بازی بر اثر اشتباه راگنار کلاوان (گل به خودی) اولین گل به نفع میلان ثبت شد و اما در دقیقه ۵۵ هم این زلاتان ابراهیموویچ بود که با ضربه‌ای زیبا گل دوم و سامو کاستی‌یخو در دقیقه ۵۷، گل‌های این بازی را به نام خود ثبت کردند و این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع میلان خاتمه یافت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *