لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ ۸ – بارسلونا ۲

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در سومین و مهم‌ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ جمعه شب، تیم‌ فوتبال بایرن مونیخ در شهر لیسبون پرتغال با نتیجه پر گل ۸ بر ۲ حریف قدرتمند خود بارسلونا را شکست داد و به عنوان تیم سوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بایرن خیلی زود و در دقیقه ۴ بازی توسط توماس مولر، به گل رسید و اما اشتباه داوید آلابا مدافع اتریشی در دقیقه ۶ بارسا را به گل تساوی رساند. اما روند ضعیف تدافعی بارسلونا باعث شد تا در ۹ دقیقه بعد از گل تساوی، سه گل دیگر را دریافت کند.

در دقیقه ۲۲، ایوان پریشیچ گل دوم، در دقیقه ۲۸ سرژ گنابری گل سوم و در دقیقه ۳۱ هم مولر گل چهارم را یکی پس از دیگری وارد دروازه بارسا کردند.

با آغاز نیمه دوم لوئیس سوارس در دقیقه ۵۷ گل دوم بارسا را زد تا شاید چاره‌ای برای درمان باشد، اما در دقیقه ۶۳ جاشوا کیمیچ گل پنجم را برای بایرن زد و در ادامه روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در دقیقه ۸۲ گل ششم تیمش و گل ۱۴ خودش در این فصل را به ثمر رساند.

گل هفتم بایرن را هم بازیکن تعویضی این تیم فیلیپه کوتینیو که تابستان سال گذشته بارسلونا او را به بایرن مونیخ قرض داد، در دقیقه ۸۵ و خود این بازیکن چهار دقیقه بعد و در دقیقه ۸۹ گل هشتم و برتری ساز بایرن را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۸ بر ۲ به نفع نماینده آلمان به پایان برسد و بایرن با این نتیجه راهی مرحله نیمه نهایی شد، جایی که باید با برنده بازی امشب تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لیون روبه‌رو شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *