دانشگاه خاتم النبیین (ص) سند اعتباردهی علمی را از وزارت تحصیلات عالی افغانستان بدست آورد

دانشگاه خاتم النبیین (ص) سند اعتباردهی علمی را از وزارت تحصیلات عالی افغانستان بدست آورد

پیام الحاج محمد‌جواد محسنی صاحب امتیاز ارشد دانشگاه خاتم النبیین (ص) و موسس و رئیس عمومی موسسه تنظیم، حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی محسنی (ره) بمناسبت دستیابی دانشگاه خاتم النبیین (ص) به بالاترین سند اعتباردهی علمی از جانب وزارت تحصیلات عالی افغانستان.

ما مُکلّف به خدمتیم .

کسب سند رسمی اعتبار دهی علمی وزارت تحصیلات عالی توسط دانشگاه خاتم النبیین (ص) مایه‌ی مباهات و افتخار اینجانب گردید و خداوند سبحان و علیم را بابت این موفقیت و دست آورد مهم شاکرم.

بدون شک این موفقیت بزرگ با تلاش، همت و مجاهدت مدیریت دلسوز و متعهد، کادر علمی توانمند، کارمندان صادق و صبور و کارکنان زحمت‌کش و مصمم این مجموعه‌ی پر ثمر، میسر گردیده است.

سالهاست دانشگاه خاتم النبیین (ص) با شعار تعهد و تخصص، پیشگام روش‌های نوین و روزآمد در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و آموزشی در کشور بوده است. که تربیت نیروهای انسانی کادری و توانمند با رعایت اصل ارزشمداری در رشته‌های مختلف، دست آوردهای تحقیقاتی و پژوهشی به همراه چاپ مقالات معتبر بین المللی و برنامه‌های منظم در راستای گسترش خدمات پژوهشی و آموزشی گواه این مدعاست.

وظیفه‌ی خود می‌دانم که از همکاران عزیزم در دانشگاه وزین خاتم النبیین (ص)، ریاست محترم، معاونین گرامی، روسای دانشکده‌ها و دپارتمنت‌ها، هیات علمی و اساتید ارجمند، آمریت‌ها و مدیریت‌ها و کلیه کارمندان، کارکنان و حراست بابت زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر و صادقانه‌شان که هرکدام در جای خود زمینه‌ی این دست آورد بزرگ را فراهم کردند، کمال تشکر و قدردانی را بجا آورم.

دانشگاه خاتم النبیین (ص) همچنان متعهد است که با تمام توان در جهت ارتقای سطح علمی و ظرفیت آکادمیک کشور که از اهداف موسس و بنیانگذار فقید آن، حضرت آیت الله العظمی محسنی (ره) بود، حرکت نماید و معیاری برای برنامه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی باشد.

و من الله توفیق و علیه التکلان

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *