لیگ برتر انگلیس| منچستریونایتد با ۹ گل، ساوتهمپتون را درهم کوبید

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه دیدارهای شب نخست از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، سه‌شنبه شب دو بازی دیگر برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد با ۹ گل حریف‌ خود  ساوتهمپتون را در هم کوبید.

آرون وان‌بیساکا در دقیقه ۱۸، مارکوس رشفورد در دقیقه ۲۵، جان بدنارک در دقیقه ۳۴،  ادینسون کاوانی در دقیقه ۳۹، آنتونی مارسیال دو گل در دقایق ۶۹ و ۹۰، اسکات مک‌تومینای در دقیقه ۷۱ و برونو فرناندز در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی و در نهایت دنیل جیمز در دقیقه سوم وقت‌های اضافه گل نهم شیاطین سرخ را وارد دروازه ساوتهمپتون کرد.

این بُرد سنگین منچستر دومین پیروزی این تیم با بیش از ۸ گل از ماه مارچ سال ۱۹۹۵ که در آن بازی تیم ایپسویچ تاون را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد، است که تا به امروز برای اولین بار پس از آن تاریخ رخ می‌دهد.

من‌یونایتد با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی که دو بازی کمتر انجام داده در رده دوم جدول باقی ماند.

در این بازی ساوتهمپتون دو اخراج را تجربه کرد که ابتدا الکس یانکویتز در دقیقه دوم و یان بدنارک در دقیقه ۸۷، زمین بازی را ترک کردند و خود دلیل برتری بیشتر تیم حریف در این میدان شد.

نتایج دیگر بازی‌های شب گذشته به شرح زیر است:

نیوکاسل  1 ـ ۲  کریستال پالاس

آرسنال  1 ـ ۲  ولورهمپتون

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *