سری A ایتالیا| شکست سنگین اسپتزیا با ۳ گل، در برابر یوونتوس/ رونالدو با ۲۰ گل در صدر گلزنان سری آ

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در نخستین شب از هفته بیست‌و‌پنجم رقابت‌های سری A ایتالیا، سه‌شنبه شب (۱۲ حوت) تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود با ۳ گل، تیم اسپتزیا را شکست داد و صاحب ۳ امتیاز بازی شد.

آلوارو موراتا در دقیقه ۶۲، فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۷۱ و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸۹ گل‌های بانوی پیر را به ثمر رساندند تا این تیم چهاردهمین پیروزی‌اش را در فصل جاری کسب کند و با ۴۹ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول سری A تثبیت کند.

همچنان تیم اسپتزیا یک فرصت گل مناسب را با شوت آندری گالابینوف از روی نقطه پنالتی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده، با مهار دیدنی وویچخ شزنی از دست داد.

رونالدو با به ثمر رساندن گل شب گذشته خود، ۲۰ گله شد و در صدر جدول گلزنان سری آ قرار گرفت.

تیم یوونتوس با ۴۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول، جایی که با میلان رده دومی ۳ امتیاز و با اینتر صدرنشین هفت امتیاز اختلاف دارد، ایستاد.

اسپتزیا هم با قبول دوازدهمین شکستش در این فصل و با همان ۲۵ امتیاز قبلی، به خاطر ضعیف‌تر شدن تفاضل گلش نسبت به فیورنتینا به رده پانزدهم جدول سقوط کرد.

اما رقابت تیم‌های تورینو و لاتزیو که قرار بود شب گذشته در شهر رم انجام شود به دلیل ابتلای چند تن از بازیکنان تیم تورینو به کرونا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

امروز هم هفت بازی دیگر در هفته بیست‌و‌پنجم سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

ساسولو – ناپولی، ساعت ۲۲:۰۰

کالیاری – بولونیا، ساعت ۰۰:۱۵

میلان – اودینزه، ساعت ۰۰:۱۵

جنوا – سامپدوریا، ساعت ۰۰:۱۵

بنونتو – هلاس ورونا، ساعت ۰۰:۱۵

آتالانتا – کروتونه، ساعت ۰۰:۱۵

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *