تیم ملی فوتبال افغانستان در یک بازی دوستانه، ۳ بر ۲ اندونزیا را شکست داد

تیم های ملی فوتبال کشورمان، شام روز گذشته سه‌شنبه (۴ جوزا) در ادامه دیدارهای تدارکاتی ـ تمرینی خود به منظور آمادگی هر چه بهتر برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا که از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد، در کشور امارات، حریف خود اندونزیا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

در این بازی ابتدا نورالله امیری در دقیقه ۷، امرالدین شریفی در دقیقه ۴۴ و حسین زمانی ستاره تازه دعوت شده به تیم ملی گل سوم را در دقایق اولیه نیمه دوم، برای افغانستان و اگی ملنا ویکری در دقیقه ۵۹ و آدام آلیس سیتانو در دقیقه ۶۴ برای اندونزیا گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دوسال دوری از میادین رسمی، در هوایی گرم با کسب این پیروزی و با روحیه بهتر، آماده رقابت بعدی خود به تاریخ (۸ جوزا/ ۲۹ می) در مقابل تیم ملی سنگاپور خواهد بود.

انوش دستگیر، سرمربی تیم‌ملی فوتبال افغانستان در این بازی به بسیاری از بازیکنان تیمش فرصت بازی داد تا ضمن محک‌ زدن آنان، بتواند تاکتیک‌هایش را نیز در این بازی پیاده کند.

این مسابقه با توجه اهمیت مسائل فنی و‌ تاکتیکی هر دو‌ تیم، پشت درهای بسته و بدور از حضور رسانه‌ها برگذار شد.

گفتنی است که تیم فوتبال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی ـ تمرینی در کشور امارات و‌ قبل از سفر به قطر، روز شنبه (۸ جوزا) به مصاف تیم ملی سنگاپور خواهد رفت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *