خط و نشان‌کشی ایران به رژیم اسرائیل؛ سقوط نزدیک است

خط و نشان‌کشی فرمانده کُل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم اسرائیل. می‌گوید: سقوط نزدیک است!

این؛ سخنرانی دیشب حسین سلامی، عالی‌ترین مقام امنیتی ایران به مناسب روز جهانی قدس، سخنرانی که برای اولین‌بار در غزه و در میان تجمع مردمی برگزار شد، البته به‌گونه مجازی،

سردار سلامی گفت: شکست رژیم اسرائیل حتمی و تجاوزات این رژیم بدون پاسخ نخواهد ماند. سردار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:

“هیچ قدرتی نمی‌تواند پاسخگوی فریادهای کمک‌خواهی این رژیم باشد و نجاتش دهد، درحالی که پایه‌های اساسی آن دچار شکنندگی شده است. رژیم صهیونیستی با تهدیدات اساسی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اطلاعاتی مواجه شده است. ” او همچنین روز جهانی قدس را هدیه‌ای از جانب امام خمینی(ره) خواند و گفت، امام راه حل قدس و فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده و روز قدس موجب وحدت میان امت اسلامی در حمایت از مسأله فلسطین شده است.

سردار سلامی در ادامه نیز گفت:

“ما پرچم جهاد را برای حمایت از فلسطین بالا برده و ثابت کرده‌ایم که در این راه ثابت قدم هستیم، جهاد تنها راه آزادی است و در این راه نیاز به اتحاد و درک این موضوع که همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، وجود دارد. در صورت وحدت و یکپارچگی صفوف مسلمانان، پیروزی محقق خواهد شد. “

سردار سلامی با اشاره به حملات موشکی مقاومت‌گران نیز افزود، که لانه عنکبوت یا همان سامانه دفاعی اسرائیل نمی‌تواند پناهگاهی امن برای عادی سازان باشد.

از سوی‌هم، ابراهیم، رئیسی رئیس جمهور ایران می‌گوید، عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل مانند پرورش مار در آستین است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *