مجلس: توطئه های دشمن را نباید فراموش کنیم !!

برخی از نماینده‌گان مجلس یک‌بار دیگر نسبت به وضعیت امنیتی کشور نگرانی‌اش را اظهار داشتند و رییس مجلس نیز تاکید کرد که نباید برنامه‌های دشمن را از یاد ببریم.

شکریه پیکان احمدی، نمایندۀ مردم قندز در مجلس نماینده‌گان امروز با تاکید به وضعیت نگران‌کنندۀ امنیتی از افزایش سربازگیری طالبان در آن ولایت یادآوری کرد.

خانم احمدی گفت سربازگیری طالبان به حدی جدی شده که در هر خانه شرایط گذاشته‌اند یک نفر اعضای فامیل را با یک کلاشینکوف درمسجد بیاورند تا آنان تقویه شوند، در غیر آن زمین‌های مردم را غصب می‌کنند.

این نمایندۀ مردم افزود که زمین‌های بسیاری در برخی از بخش‌های قندز توسط طالبان غصب شده و هنوز ادامه دارد که سبب شده تا مردم خانه‌های‌شان را که طالبان سنگر ساخته‌اند، رها کرده به دیگر بخش‌ها کوچ کنند.

در همین حال عبدالرؤوف ابراهیمی، رییس مجلس نماینده‌گان گفت نه تنها قندز که وضعیت هلمند، ارزگان و دیگر ولایت‌ها نیز خراب است و یکی پی دیگر وضعیت امنیتی‌شان خوب نیست.

رییس مجلس با ستایش از عمل‌کرد نیروهای امنیتی تاکید کرد که جنگ امروز افغانستان جنگ چهار طالب نیست و جنگ منطقه‌یی و استخبارات منطقه و جهان است که به خاطر دست‌یافتن به منافع استراتیژیک‌شان آن را دامن می‌زنند.

آقای ابراهیمی افزود باید برنامۀ خود را داشته باشیم و به یاد داشته باشیم که پلان دشمن را از یاد نبریم که بسیار پلان‌های خطرناک دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *