چهارصد فرد کلیدی مخالفین مسلح در نُه ماه گذشته کشته شده‌اند

تاج محمد جاهد، وزیر امور داخله می‌گوید که در ۹ ماه گذشته سال جاری، نیروهای قطعات خاص پولیس ۴۰۰ فرد کلیدی هراس‌افگنان طالب را کشته و مردم افغانستان را از شر آنان نجات داده‌اند.
به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن” آقای جاهد که  در جمع نیروهای قطعات خاص پولیس ملی صحبت می‌کرد، گفت نیروهای قطعات خاص پولیس ملی موثرترین نیروها در امر مبارزه با دهشت افگنی هستند.
او گفت نیروهای قطعات خاص پولیس ملی با متقبل شدن هرگونه خطر، آماده هستند تا در مقابل تروریستان بجنگند و نقاط آسیب‌پذیر را از چنگ گروه‌های دهشت‌افگن بیرون نمایند. به گفته‌ی وزیر داخله این نیروها در شدیدترین جنگ‌ها اشتراک نموده و حضور آنان در میدان‌های نبرد، سبب شکست دشمن گردیده است.
آقای جاهد خطاب به این نیروها گفت منحیث وزیر امور داخله به شهامت و ایثارگری تان افتخار می‌کنم و به شهدای شما سر تعظیم فرود می‌آورم.
به گفته‌ی وزیر داخله، نیروهای قطعات خاص پولیس توانسته‌اند هراس‌افگنان را در ولایت‌های قندوز، هلمند، ارزگان، فراه و زابل سرکوب نمایند و این یک دستاورد بزرگ به نیروهای امنیتی است و شکست فاحش به گروه‌های هراس‌افگن.
آقای جاهد خطاب به مردم افغانستان گفت که بالای نیروهای امنیتی، به‌ویژه نیروهای قطعات خاص پولیس ملی، اعتماد داشته و مطمئن باشند که این نیروهای برای حفاظت از مردم و کشور شان آماده هرگونه فداکاری اند.
به گفته‌ی او حمایت مردم از نیروهای پولیس ملی در تقویت روحیه این نیروها بااهمیت است و وزارت داخله تلاش می‌کند تا اعتماد مردم را به نیروهای پولیس ملی جلب نماید.
تاج محمد جاهد گفت دشمنان مردم افغانستان در سال آینده نیز مثل سال‌های گذشته به اهداف شوم شان نخواهند رسید زیرا نیروهای امنیتی کشور از سنگرهای خود با قاطعیت دفاع کرده و از مردم شان حفاظت می‌کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *