ده ها مخالف مسلح در ننگرهار از پای در آمدند

مسؤولان  امنتی در ولایت نا آرم شرقی کشور، ننگرهار از کشته‌شدن ۲۰ تن از مخالفان و هم‌چنان ۹ نفر از قوای مسلح دولتی خبر می‌دهند.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “دفتر رسانه‌های ولایت ننگرهار می‌گوید این تلفات در پی حمله‌های زمینی نیروهای امنیتی و حملۀ هواپیماهای بدون سرنشین، به طالبان و داعشیان وارد شده‌است.

به اساس خبرنامۀ ولایت ننگرهار، ناوقت شب گذشته در ساحۀ مارکوه ولسوالی غنی خیل آن ولایت میان طالبان و نیروهای امنیتی درگیری رخ داده‌است.

در این درگیری دست کم ۱۱ نفر از افراد گروه طالبان کشته و شمار دیگر آنان که به گفتۀ دفتر رسانه‌های ولایت ننگرهار تعدادشان مشخص نیست، زخمی گردیده‌اند.

در خبرنامه گفته شده که در این درگیری یک نیروی ارتش و چهار تن از نیروهای پولیس محلی نیز شهید شده‌اند و یک پولیس زخمی گردیده‌است.

در همین حال دفتر رسانه‌های ننگرهار می‌گوید حدود یک بجۀ شب گذشته در ولسوالی خوگیانی هم میان پولیس و افراد طالبان درگیری رخ داده که شماری از طالبان کشته شده‌اند ولی تعدادشان مشخص نیست اما در این درگیری چهار پولیس نظم عامه جان باخته‌اند و دو نفرشان زخمی شده‌اند.

خبرنامه می‌افزاید که روز گذشته در ولسوالی کوت نیز گروه دولت اسلامی یا داعش هدف حملۀ هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای خارجی قرار گرفته‌است که ۹ داعشی در آن کشته شده‌اند.

این در حالی‌ست که روز گذشته دست کم ۱۶ نفر از افراد گروه داعش به شمول هفت شهروند پاکستان در ولسوالی نازیان ننگرهار هم در حملۀ هواپیماهای بی‌سرنشین کشته شدند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *