مبارز حریف روسی‌اش‌را مچاله کرد

 باز محمد مبارز در یک مبارزه ی فوق‌العاده حساس  حریف روسی  اش شکست داد

باز محمد مبارز قهرمان رشته ورزشی مختلط ( ام، ام، ای) کشور شب گذشته در مسابقه‌ی دیدنی و جذاب حریف قدرتمند خود مکسیم کتکوف مشهور به (دیو روسیه) را شکست داد.

قهرمان رشته ورزشی مختلط
این مسابقه در شهر لوزانکی مسکو برگزار شد و جریان مسابقه او از شبکه های داخلی کشور به گونه مستقیم نشر شد.
باز محمد مبارز که به عنوان سفیر پولیس ملی افغانستان تعیین شده، نخست با لباس پولیس ملی وارد سالون شد و مسابقه‌اش را آغاز کرد.
مبارز که از آمادگی بالایی برخوردار بود توانست حریف نیرومند اش را در دقیقه‌ی سوم روند نخست مسابقه ” ناک‌اوت” کند و جام زرین را بالای سر ببرد.
آقای مبارز پس از این پیروزی شیرین از مردم کشورش برای تشویق و پشتیبانی او ستایش کرد و از تمام نهادهای دولتی خواست تا همچنان حامی ورزشکاران باشند.
ویب‌سایت “او اف اس” گفته است که کتکوف ۲۲ ساله است، ۷۲ کیلوگرام وزن دارد و با قد ۱۷۳ سانتی متر و باز محمد مبارز ۲۷ ساله، هفتاد کیلوگرام وزن و با قد ۱۷۵ سانتی‌متر است.
آقای مبارز در حالی پای به میدان مبارزه گذاشت که از یک ماه به اینسو در کمپ‌های پیشرفته تایلند زیر نظر مربیان ورزیده جهان تمرین کرده است.
شماری از مقام های حکومت به شمول وزیر امور داخله کشور، شهروندان کشور و کاربران شبکه های اجتماعی پیروزی مبارز را به او تبریک گفته و همچنان حمایت شان را از ورزشکاران اعلام کرده اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *