لیگ ملت‌های اروپا| پرتغال ۴ – کرواسی ۱

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در آخرین شب از هفته نخست دیدارهای دومین دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، شنبه شب سه دیدار برگزار شد.

در گروه سوم از لیگ A، تیم ملی پرتغال قهرمان دوره قبلی رقابت‌ها، در حالی که کریستیانو رونالدو را هم بدلیل مصدومیت با خود نداشت توانست با نتیجه پر گل ۴ بر یک کرواسی را در هم بکوبد.

شاگردان فرناندو سانتوس در ورزشگاه دراگائو شهر پورتو قدرت خود را به نمایش گذاشتند، گل اول را ژوائو کانسلو در دقیقه ۴۱ و پس از آن دیوگو خوتا در دقیقه ۵۸، ژوائو فلیکس در دقیقه ۷۰ و آندره سیلوا در دقیقه ۵+۹۰ دیگر گل‌های تیم پرتغال را زدند و در نهایت پتکوویچ تک گل کرواسی را در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر رساند و در نهایت این بازی هم به سود پرتغال با نتیجه ۴ بر یک خاتمه یافت.

در بازی دیگر این گروه، تیم فوتبال فرانسه که میهمان سوئد در ورزشگاه فرندز آره‌نا شهر سولنا بود هم با گل دقیقه ۴۱، کیلیان امباپه این بازی را برد.

در بازی بعدی هم تیم دانمارک میزبان بلژیک بود و با گل‌های دقیقه ۹ دنایر و دریس مرتنس در دقیقه ۷۷ این بازی را به میهمان‌ش واگذار کرد.

دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا امشب یکشنبه (۱۶ سنبله) آغاز خواهد شد، که در مهمترین آن‌ها اوکراین مهمان اسپانیا و سوئیس هم میزبان آلمان خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *