لیگ ملت‌های اروپا| اسپانیا از سد سوئیس گذشت/ آلمان؛ اوکراین را شکست داد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، مسابقات لیگ ملت‌های فوتبال اروپا شنبه شب (۱۹ میزان) با دیدارهای گروه چهارم از لیگ A پیگیری شد که در دیدار اول، اسپانیا حریف سرسخت خود،سوئیس را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و همچنان در صدر جدول گروه چهارم این رقابت‌ها باقی ماند.

تک گل این بازی را میکل اویارسابال در دقیقه ۱۴، به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی آلمان که میهمان تیم اوکراین در این کشور بود با نتیجه ۲ بر یک بازی را به نفع خود خاتمه داد.

ماتیاس گینتر در دقیقه ۲۰ و لئون گورتسکا در دقیقه ۴۹ برای آلمان گلزنی کردند و روسلان مالینوفسکی در دقیقه ۷۷، تنها گل اوکراین (پنالتی) را به ثمر رساند.

تیم آلمان با این بُرد و کسب ۳ امتیاز از این بازی، در مجموع با ۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی، پس از اسپانیا ایستاد.

اوکراین و سوئیس به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارند.

بیشتر بدانید • لیگ ملت‌های اروپا| آذربایجان با ۲ گل شکست خورد/ لوکزامبورگ با ۲ گل پیروز شد

در گروه اول از لیگ D، دیدار تیم‌های جزایر فارو و لتونی با تساوی بدون گل و جدال آندورا و مالت هم با تساوی یک – یک خاتمه یافت. جزایر فارو با هفت امتیاز در صدر جدول این گروه ایستاده و لتونی با سه امتیاز، در رده دوم قرار دارد.

در گروه دوم از لیگ D هم جبل‌الطارق در خانه لیختن‌اشتاین به برتری یک بر صفر دست یافت تا با شش امتیاز، در صدر جدول این گروه سه تیمی جای بگیرد. سن‌مارینو دیگر تیم این گروه این هفته استراحت دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *