لیگ ملت‌های اروپا| پرتغال در خانه‌ی فرانسه متوقف شد

به گزارش بخش ورزشی تمدن، دیدارهای هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا یک‌شنبه شب (۲۰ میزان) با ۱۰ دیدار به پایان رسید که در مهمترین بازی و در ورزشگاه استاد دو فرانس، تیم‌های فرانسه و پرتغال به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ A، تیم‌های پرتغال و فرانسه با هفت امتیاز و به ترتیب تفاضل گل، در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند.

تیم‌های ایتالیا و لهستان هم با تساوی بدون گل زمین بازی را ترک گفتند و ایتالیا با ۵ امتیاز در صدر جدول و لهستان در جایگاه سوم گروه اول لیگ A قرار گرفت.

شب گذشته تقابل دو تیم دانمارک و ایسلند هم با برتری ۳ بر صفر دانمارک در این بازی خاتمه پیدا کرد و دانمارک در رتبه سوم جدول و ایسلند هم به قعر جدول سقوط کرد.

در بازی بعدی، تیم ملی ایرلند میزبان اتریش بود و در نهایت با یک گل ازحریف خود شکست خورد و این تیم اتریش بود که به صدر جدول این گروه صعود کرد و ایرلند شمالی هم قعر‌نشین جدول شد.

در گروه سوم لیگ B هم روسیه و ترکیه با کسب نتیجه تساوی و تقسیم امتیاز این بازی مصاف خود را خاتمه دادند و در نهایت روسیه صدر نشین شد.

در همین گروه، شب گذشته مجارستان با یک گل، صربستان را شکست داد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

در گروه دوم لیگ B اسکاتلند یک بر صفر اسلواکی، را مقلوب کرد و به صدر جدول رسید و اسلواکی با قبول این شکست در قعر جدول باقی ماند.

جمهوری چک هم با نتیجه ۲ بر یک نماینده اسرائیل را از پیش روی برداشت و به رتبه دوم جدول دست یافت.

در گروه سوم لیگ C نیز یونان یک بر صفر مولداوی را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. اسلوونی هم میزبانش کوزوو را یک بر صفر بُرد و جایگاه دوم جدول این گروه را به خود اختصاص داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *