لیگ ملت‌های اروپا| توقف آلمان در برابر سوئیس / شکست اسپانیا در اوکراین

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در ادامه رقابت‌های هفته چهارم از لیگ ملت‌های اروپا سه‌شنبه شب (۲۲ میزان) تیم ملی آلمان با نتیجه مساوی ۳ ـ ۳ در برابر سوئیس متوقف شد.  

ماریو گاورانوویچ در دقیقه ۵ و رمو فرولر در دقیقه ۲۸ برای سوئیس و  تیمو ورنر در دقیقه ۲۸ و کای هاورتز در دقیقه ۵۵ گل تساوی را برای آلمان به ثمر رساندند. در ادامه هم ولادمیر پتکوویچ در دقیقه ۵۷ برای سوئیس و گل تساوی و پایانی بازی را هم سرژ گنبری در دقیقه ۶۰ برای آلمان‌ها زد تا این تیم با کسب یک امتیاز در این بازی در جایگاه دوم جدول گروه چهارم از لیگ D باقی بماند.

در دیگر دیدار این گروه، در ورزشگاه المپیک شهر کیف، تیم ملی اوکراین میزبان اسپانیا بود که با تنها گل ویکتور تسیگانکوف در دقیقه ۷۶، از سد این حریف قدرتمند عبور کرد.

با این بُرد، اوکراین به مقام سوم جدول رسید و اسپانیا هم با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی‌های این رقابت‌ها، لوکزامبورگ در گروه اول از لیگ C میهمان مونته‌نگرو بود و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. لوکزامبورگ با این پیروزی همانند مونته‌نگرو ۹ امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به حریف امشب خود، در رده دوم جدول ماندنی شد.

جزایر فارو هم با شکست ۲ بر صفر آندورا، همچنان در صدر جدول گروه اول از لیگ D ایستاد و آندورا از انتهای جدول تکان نخورد. در گروه دوم از لیگ D هم لیختن اشتاین مقابل سن‌مارینو به تساوی بدون گل رسید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *