کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱| آرژانتین صعود کرد/ تقابل دیدنی مسی و نیمار در فاینل

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ در کشور برزیل، از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز چهارشنبه (۱۶ سرطان) در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا، تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی علیرغم تساوی یک بر یک هر دو تیم در وقت‌های قانونی، با برتری ۳ بر ۲ تیم آرژانتین در ضربات پنالتی به پایان رسید.

گل‌های این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه را لائوتارو مارتینس در دقیقه ۷ برای آلبی‌سلسته و لوئیس دیاس در دقیقه ۶۱ برای کلمبیا، به ثمر رساندند.

در ضربات پنالتی هم لیونل مسی، لئاندرو پاردس، لائوتارو مارتینس، برای آرژانتین گلزنی کردند و رودریگو دی‌پائول نتوانست شوت‌ش را به گل تبدیل کند و در طرف مقابل خوان کوادرادو، میگل بورخا گل زدند و داوینسون سانچس، یری مینا و ادوین کاردونا ضربات‌شان به هدر رفت.

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱| برزیل با شکست پرو به فاینل رسید

بدین ترتیب ایتالیا به عنوان حریف تیم برزیل در بازی فاینلِ چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی یا کوپا آمه‌ریکا در سال ۲۰۲۱ شناخته شد و روز شنبه ۲۰ ماه اسد سال روان در ساعت ۴:۳۰ به وقت کابل به مصاف این تیم خواهد رفت، جایی که رقابت اصلی میان دو ستاره این بازی یعنی، نیمار و مسی صورت می‌گیرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *