لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی اینتر در مقابل شاختار/ شکست بشیکتاش در برابر آژاکس

به گزارش بخش ورزشی تمدن، در آغاز شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب (۴ قوس) در  2 بازی از گروه‌های B و C تیم‌های فوتبال اینتر و آژاکس در برابر حریفان‌شان به برتری رسیدند.

در گروه B اینتر با نتیجه ۲ – صفر میهمانش شاختار دونتسک را شکست داد. ادین ژکو در دقایق ۶۱ و ۶۷ هر دو گل این بازی را به ثمر رساند.

بدین ترتیب اینتر با کسب سومین پیروزی‌ ۱۰ امتیازی شد و موقتاً صدرنشین جدول رقابت‌ها شد. اگر در بازی دیگر این گروه، میان رئال مادرید و شریف مولداوی، نتیجه به سود رئال رقم بخورد، اینتر و رئال به عنوان دو تیم برتر به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود خواهند کرد. در حال حاضر رئال با ۹ امتیاز پس از اینتر در جایگاه دوم و تیم‌های شریف با ۶ امتیاز و شاختار با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

و اما در بازی همزمان از گروه C آژاکس با کسب نتیجه ۲ بر یک در مقابل بشیکتاش، پنجمین پیروزی خود را کسب کرد. سباستین هالر در دقایق ۵۴ و ۶۹ هر دو گل آژاکس را به ثمر رساند و رشید غزال در دقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی تنها گل بشیکتاش را وارد دروازه حریف کرد.

با این نتایج آژاکس با ۱۵ امتیاز صعودش را به عنوان تیم اول قطعی کرده و پس از آن تیم‌های دورتموند و اسپورتینگ لیسبون هر دو با ۶ امتیاز و به خاطر نتیجه بازی‌های رودررو به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *