گروگانگیری در فروشگاه اپل در آمستردام به پایان رسید

در جریان گروگانگیری در یک فروشگاه در شهر آمستردام هالند، فرد مهاجم که ساعت‌ها یک مشتری را به گروگان گرفته بود، پس از آنکه با موتر پولیس برخورد کرد، بازداشت شد.

به نظر می‌رسد که فرد مسلح ابتدا به قصد سرقت وارد این فروشگاه شده بود اما در انتها با گروگان گرفتن یک مرد دیگر در فروشگاه ساعت‌ها باعث ایجاد رعب و وحشت شد و پس از آنکه تصمیم به فرار از فروشگاه را گرفت، پولیس با ضربه زدن توسط موتر خود به او، باعث توقف وی شد.

مقامات پولیس می‌گویند: پس از انکه مهاجم بر زمین افتاد، ربات کنترل شونده از راه دور اقدام به بازرسی متهم کرد و وقتی که اطمینان حاصل شده که هیچ ماده انفجاریه‌ای همراه مهاجم نیست، او بازداشت و برای تداوی به شفاخانه منتقل شد.  

پولیس می‌گوید: فرد گروگان گرفته شده نیز بدون هیچ آسیبی نجات یافت.

این اتفاق که روز گذشته در شعبه اصلی فروشگاه اپل در منطقه مشهور و خوش‌نام این شهر به وقوع پیوست باعث شد تا پولیس به منظور حفظ امنیت افراد گیر افتاده در داخل ساختمان فروشگاه، از مردم بخواهد تا تصاویر این رویداد را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنند.

پولیس می‌گوید: مهاجم یک جوان ۲۷ ساله اهل آمستردام بود که مقدار زیادی پول را به صورت ارز دیجیتال درخواست کرده بود و نهایتا با برخورد شدید پولیس بازداشت شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *