از اختلاف نمایندگان ولایت غزنی در پارلمان تا کم‌کاری پولیس در تامین امنیت جاغوری

برخی از اعضای شورای ولایتی غزنی می‌گویند: منظوری پولیس محلی برای ولسوالی جاغوری که از سوی وزارت داخله وعده داده شده و قرار است از این پولیس در جهت تامین امنیت مسیر ولسوالی های امن غزنی استفاده شود بدلیل اختلاف بین برخی نماینده‌های غزنی در مجلس نمایندگان، تاکنون عملی نشده است. نمایندگان غزنی اما وجود هرنوع اختلاف در این زمینه را رد کرده و وزارت داخله را به کم‌کار متهم می‌کنند.

به گزارش “شبکه تلویزونی تمدن ” این موضوع در حالی از سوی برخی از اعضای شورای ولایتی غزنی مطرح می‌گردد که آدم ربایی و سرقت‌های مسلحانه در مسیر ولسوالی‌های امن غزنی روز بروز درحال افزایش است. حسن رضا یوسفی یک عضو شورای ولایتی غزنی می‌گوید: قرار بود که ۱۰۰ پولیس محلی برای ولسوالی جاغوری از

سوی وزارت داخله منظور گردد، اما اختلاف نماینده‌های جاغوری در ولسی جرگه باعث شد تا وزارت داخله این برنامه را به تعویق اندازد.

کلیپ……حسن رضا یوسفی-عضو شورای ولایتی غزنی خداد عرفانی از نمایندگان غزنی در ولسی جرگه اما، وجود هر نوع اختلاف بین نمایندگان را رد می‌کند. او می‌گوید: وزارت امور داخله در این زمینه کم‌کاری کرده است.

در همین حال اعضای شورای ولایتی غزنی از افزایش نا امنی‌ها در مسیر ولسوالی‌های امن این ولایت اظهار نگرانی می‌کنند. آنان می‌گویند در تازه ترین رویداد طی هفته جاری سه عراده موتر که از ولسوالی جاغوری به سمت شهر غزنی در حرکت بودند توسط سارقان مسلح دزدیده شده و پس از لت کوب مسافران، آنان را رها کرده اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *