سناریوی افتان و خیزان توزیع تذکره‌های برقی ـ توزیع آزمایشی به تعویق افتاد

رییس دفتر تکنالوژی معلوماتی ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلامیۀ دیروز ریاست جمهوری را درمورد توزیع امتحانی تذکره های الکترونیکی، مغشوش کننده اذهان عامه خوانده و گفته است در حال حاضر که چندین مشکل عمده تخنیکی موجود اند، توزیع این تذکره ها به جای فایده نقص خواهد کرد.

به گزارش “شبک تلویزیونی تمدن ” اسرار احمد کریمزی رییس بخش تکنالوژی معلوماتی ارگ که از سوی رییس جمهور برای بررسی مشکلات تخنیکی تذکره های الکترونیکی گماشته شده است گفته: توزیع این تذکره ها در روز استقلال با مشکلاتی به همراه است .

در اعلامیۀ ارگ ریاست جمهوری کشور بدون آنکه در مورد زمان دقیق توزیع رسمی تذکره های الکترونیکی چیزی گفته شود، آمده است که رییس جمهور غنی آغاز دورهء امتحانی توزیع تذکره های الکترونیکی را فرصت خوب برای تشخیص مشکلات در این زمینه خوانده تأکید کرده است که این پروسه آغاز گردد.

در همین اعلامیه همچنان گفته شده است که در مورد زمان آغاز دورۀ توزیع امتحانی این تذکره ها در بارۀ ۲۸ اسد یعنی روز استرداد استقلال افغانستان صحبت شده ولی بعداً گفته شد که در این روز تمرکز بیشتر بالای تأمین امنیت و ستایش از نیروهای دفاعی افغان خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *