از قوای مسلح کشور در غزنی تقدیر شد

از تلاش های نیروهای امنیتی غزنی در مهار حمله طالبان براین شهر، قدرانی گردید.

به گزارش” شبکه تلویزیونی تمدن “مسولان ادارات ملکی غزنی، توان دفاعی این نیروها در مهار و خنثا سازی پلان های اخیر طالبان را ستایش نموده وتلاش های انها را دستاورد بزرگ خواندند. مسولان امنیتی غزنی نیز به مردم این ولایت اطمینان داده و گفتند، تمامی طرح های عملیاتی طالبان خنثا شده و مردم مطمئین باشند.

جلسه اداری مسولان دولتی غزنی در این هفته به تقدیر از نیروهای امنیتی این ولایت اختصاص یافت. مسولان ادارات ملکی غزنی تلاش های اخیر نیروهای امنیتی این ولایت را بزرگترین دستاورد در سطح افغانستان عنوان نموده و گفتند اگر تلاش های شبانه روزی این نیروها نمی بود غزنی نیز مانند قندوز بدست طالبان سقوط میکرد.

محمد امان حمیمی والی غزنی هم گفت سقوط شهرهای قندوز، غزنی و فاریاب از طرح های جدی طالبان بود که در قندوز عملی کردند در فاریاب تحرکاتی را انجام دادند اما در غزنی این پلان در نطفه خفه  گردید.

والی غزنی و رئیس امنیت این ولایت از همکاری مردم غزنی با نیروهای امنیتی شان ابراز قدر دانی کرده به مردم این ولایت اطمینان دادند که خطر به کلی رفع شده است.

در همین مسولان لوای سوم قول اردوی ۲۰۳ تندر در غزنی میگویند در عملیات های اخیر نیروهای امنیتی غزنی که در شهر و ولسوالی های نزدیک به شهر انجام شده است ۱۰۲ طالب کشته و زخمی شده اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *