توپ‌خانه‌ی پاکستان بخش‌های از ننگرهار را هدف قرار داد

مسئولین امنیتی ـ محلی در ولایت ننگرهار از شروع دوباره حملات راکتی ارتش پاکستان بر بخش های از ولایت ننگرهار خبر می دهند.

به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن  نیلوفر عزیز عضو شورای ولایتی ننگرهار گفته است که از دو هفته پیش نظامیان پاکستان ولسوالی های گوشته و لعل پور را آماج حملات توپخانه ای و موشکی اش قرار داده است.

این عضو شورای ولایتی ننگرهار می گوید که تاکنون ده ها خانواده به دلیل حملات راکتی پاکستان بر این دو ولسوالی ننگرهار، خانه های شان را ترک کرده اند.

به گفته خانم عزیز، تاکنون چندین راکت بر شماری از خانه های اهالی این دو ولسوالی اصابت کرده و شماری خانه ها تخریب گردیده است.

فرمانده پولیس ولایت ننگرهار نیز شلیک راکت از سوی نظامیان پاکستان بر این دو ولسوالی را تایید کرده و گفته است که این حملات تاکنون تلفاتی در پی نداشته است. اما نیلوفر عزیز عضو شورای ولایتی ننگرهار تاکید می کند که تعدادی از موشک های نظامیان پاکستان بر برخی خانه ها در ولسوالی های گوشته و لعل پول ولایت ننگرهار اصابت کرده  است.

فرمانده پولیس ننگرهار حکومت مرکزی و وزارت امور داخله به بی پروایی در مورد حملات راکتی پاکستان متهم کرده و می گوید که وی بارها وزارت امور داخله و حکومت مرکزی را در کابل از شلیک موشک از سوی نظامیان پاکستان بر بخش های از ولایت ننگرهار خبر داده است؛ اما وزارت داخله توجه نکرده است.

ولسوالی گوشته و لعل پور در مرز افغانستان با پاکستان قرار دارد و در چند سال اخیر بارها آماج حملات توپخانه ای و موشکی نظامیان پاکستان قرار گرفته است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *