استدیوم پیروزی این بار در کابل قد بلند می‌کند

محمد یوسف کارگر معاون فنی فدراسیون فوتبال کشور که به نماینده گی از فدراسیون فوتبال به أمریکا سفر نموده است روز گذاشته در نشستی با نماینده گان ارگان های مختلف روی ساخت استدیوم فوتبال پیروزی به توافق أولیه رسیده اند و نماینده گان این پروژه به زودی به کابل آمده و کار ساخت این پروژه بزرگ را اغاز خواهند نمود.

قرار است، استادیوم ورزشی پیروزی برابر با معیارهای بین المللی به هزینه ۲۷۰ میلیون دالر در حومه شهر کابل اعمار شود تا در آن مردها و زن ها بتوانند به تمرینات و رقابت های ملی و بین المللی بپردازند.

مژده جمال زاده، سخنگو و مسوول ارتباطات عامه بنیاد استادیوم ورزشی قبلآ گفته بود که حمایت حکومت افغانستان را کسب کرده و در هفته گذشته از جانب آمریکا نیز به رسمیت شناخته شد و همچنان جمع آوری پول نه تنها در آمریکا بلکه در اروپا، کانادا و سایر نقاط جهان نیز صورت خواهد گرفت.

افغانستان تا کنون میدان معیاری فوتبال ندارد به همین دلیل، در حال حاضر رقابت های راهیابی به جام جهانی را در کشورهایی مانند ایران و یا هم امارات متحده عرب میزبانی می کند. این استادیوم تنها میدان فوتبال را در بر نداشته بلکه شامل پروژه های عمرانی مانند، شفاخانه، کودکستان و کلینک های صحی نیز خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *