توپ بازی فلسطین و سوریه در استدیوم کابل

فدراسیون فوتبال فلسطین از افغانستان خواسته‌است تا از مسابقۀ تیم ملی این کشور در برابر سوریه، در کابل میزبانی کند.

فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید فدارسیون فوتبال فلسطین طی یک نامه از افغانستان خواسته‌است تا میزبان این کشور برای بازی‌های پیش رو باشد.

در نامۀ فدراسیون فوتبال افغانستان آمده‌است که دوتیم سوریه و فلسطین در یک بازی به مصاف هم می‌روند و افغانستان باید در قسمت میزبانی با فلسطین هم‌کاری کند.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال افغانستان این موضوع را با دیگر نهادهای حکومت، به ویژه وزارت امور خارجه شریک ساخته تا آن را بررسی نماید.

فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید مکتوب فدارسیون فوتبال فلسطین را در اختیار وزارت امور خارجه قرار داده تا بتواند در این قسمت فوتبال افغانستان را هم‌کاری کند.

فدراسیون فوتبال کشور می‌گوید اگر وزارت امور خارجه با میزبانی افغانستان از بازی فلسطین و سوریه موافقت نماید، افغانستان کاملا آمادۀ پذیرایی از تیم‌های فلسطین و سوریه است و آماده‌گی کامل برای فراهم‌نمودن تسهیلات این مسابقات را روی‌دست دارد.

فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گود این می‌تواند نقطۀ امید و باور فوتبال فلسطین از شرایط میزبانی کابل برای بازی‌های این تیم باشد و می‌تواند قدرت فوتبال افغانستان را به رخ آسیا بکشد.

این در حالی‌ست که تیم ملی فوتبال افغانستان به دلایل مشکلات امنیتی در بازی‌های مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سال گذشته در کشور ایران از حریفانش میزبانی کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *