بشارالاسد کاملا سرحال است

ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای تمامی شایعات مربوط به بیماری و کسالت بشار اسد را تکذیب و تاکید کرده که بشار اسد در سلامت کامل مشغول انجام وظایفش است.
ریاست جمهوری سوریه با نشر بیانیه ای اعلام کرده که هرگونه خبری درباره بیماری و کسالت بشار اسد تکذیب می شود و رئیس جمهوری در سلامت کامل است.
دربیانیه ریاست جمهوری سوریه آمده است:” برخی پایگاه های اینترنتی شایعاتی درباره سلامتی بشار اسد منتشر کرده اند و این شایعات از سوی طرف ها و روزنامه هایی منتشر شده است که وابستگی، رویکرد و پشتیبانی مالی آن ها مشخص است”.
در خبرنامه آمده است که این تحلیل ها که به آرزو بیشتر شبیه است و فقط به ذهن کسانی می رسد که آن را منتشر می کنند همزمان با موفقیت ها و دستاوردهای میدانی و سیاسی که برخلاف خواست آن ها در طول سال های گذشته کسب شده منتشر می شود.
ریاست جمهوری سوریه تاکید کرده است که ملت سوریه در برابر چنین دروغ پراکنی هایی که از آغاز جنگ در کشور فراوان انجام شده، بیمه شده است.این اقدامات فقط در راستای بالا بردن روحیه درهم شکسته گروه های تروریستی انجام می شود و فقط اسباب شوخی و تمسخر را فراهم می کند.
گفتنی است که برخی شبکه‌های اجتماعی و روزنامه‌های عربی اخیرا نوشته بودند، بشار اسد به بیماری خطرناکی مبتلا و به بیمارستان منتقل شده است.
در همین باره روزنامه سعودی عکاظ به نقل از منابع خاص مدعی شده بود، بشار اسد مبتلا به تومور مغزی است که بزرگتر شده و اخیرا برای سرپوش گذاشتن بر این مساله مصاحبه‌های متعددی را انجام داد، به ویژه که اخیرا با حسین امیر عبداللهیان، مشاور وزیر خارجه ایران دیدار داشت. اما او وارد رایزنی‌های طولانی در زمینه تصمیم‌گیری‌ها نمی‌شود.
منابع مدعی شدند، اسد به طور هفتگی در بیمارستان الشامی خصوصا در دوره اخیر مورد آزمایشات پزشکی قرار گرفته است.
منابع دیگر ادعا کردند، پرونده پزشکی اسد تحت نظارت یک تیم پزشکی روسی در سوریه است و منابع پیش‌بینی کردند طی سال گذشته که به روسیه سفر کرده بود مورد آزمایشات پزشکی قرار گرفت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *