رو نمایی از مسی در پاری‌سن‌ژرمن، لئو؛ من بسیار خوشحالم!

به گزارش بخش ورزشی تمدن، پس از فراز و نشیب‌های زیاد بر سر ماندن و یا رفتن ستاره آرژانتینی بارسلونا، بلاخره این بازیکن محبوب باشگاه کاتالان‌ها به دلیل قوانین مالی لالیگا از ماندن در کنار هم تیمی‌های خود در نوکمپ دل کند و روز سه‌شنبه (۱۹ اسد) با بستن قراردادی ۲ ساله به تیم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پیوست.  

لیونل مسی ۳۴ ساله، امروز چهارشنبه (۲۰ اسد) در مراسم معارفه‌ای که از سوی باشگاه جدیدش به افتخار حضور وی در این تیم ترتیب داده شده بود، شرکت کرد و گفت: “من بسیار خوشحالم. جدایی‌ام از بارسلونا خیلی سخت بود.

به هر حال من سال‌های زیادی آنجا بازی کردم و خب تغییر تیم بعد از این همه مدت آسان نیست اما به محض اینکه به پاریس آمدم حال و هوایم عوض شد و اکنون خوشحالم که اینجا هستم. می‌خواهم شروع به تمرین کنم و خیلی سریع این مرحله را پشت سر بگذارم. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با هم‌تیمی‌ها و اعضای کادر فنی هستم”.

امروز بر علاوه معارفه رسمی، از پیراهن، شماره ۳۰ لیونل مسی هم که قرار از این پس برتن داشته باشد، رونمایی شد. گفته می‌شود که با وجود پیشنهاد نیمار برای پوشیدن شماره ۱۰ این تیم، لئو تصمیم گرفته است که مثل گذشته که با پیراهن شماره ۳۰ در بارسلونا شروع به بازی کرده بود، حالا دوباره با همان شماره در PSG خاطره سازی کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *