د‌ه‌ها جنگ‌جوی گروه طالبان و داعش در ننگرهار کشته شدند

مقام های محلی ولایت ننگرهار در شرق کشور اعلام کردند که در نتیجه حملات هوایی نیروهای هوایی در مربوطات این ولایت دست کم ۳۵ عضو داعش و ۱۵ طالب مسلح کشته شدند.

  به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن ” پیشتر شورای امنیت ملی کشور به نهادهای امنیتی دستور داده بود تا گروه های تروریستی و به ویژه افراد داعش را در نقاط مختلف کشور به گونه کامل نابود سازند
عطا الله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار به رسانه ها گفته است که در نتیجه حملات نیروهای نظامی در مناطق باندر، مومند دره، خور و گردی سر ولسوالی اچین این ولایت ۳۵ جنگجوی داعش کشته و ۱۸ تن دیگر آنان زخمی شده اند.
آقای خوگیانی گفت: جنگجویان داعش در حال برنامه ریزی عملیات بر نقاط مختلف این ولایت بودند که مورد حملات زمینی و هوایی کشور قرار گرفتند.
در همین حال سخنگوی والی ننگرهار گفت که در اثر حملات هوایی نیروهای امریکایی بالای پوسته های طالبان در دیگر نقاط ولسوالی اچین این ولایت ۱۵ طالبان مسلح کشته شده اند.
پیش از این نیز عملیات های هوایی و زمینی نیروهای نظامی در ولایت های شرقی کشور راه اندازی شده و صدها جنگجوی داعش و طالب کشته و زخمی شده اند.
شورای امنیت ملی کشور به نهادهای امنیتی دستور داده بود تا گروه های تروریستی و به ویژه افراد داعش را در نقاط مختلف کشور به گونه کامل نابود سازند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *